Praėjusią savaitė žaidimų kūrėjams rašantis tinklalapis „Gamasutra.com“ puse lūpų užsiminė, kad „Nintendo“ yra įvedusi tam tikrus kriterijus „WiiWare“ sistemoje parduodamiems žaidimams.
Jų idėja yra paprasta – nepasiekę tam tikros ribos, kūrėjai paprasčiausiai negauna savo uždarbio. Tačiau iki šiol nebuvo žinoma, kiek gi būtent reikia kūrėjams parduoti žaidimų, kad pagaliau gautų savo pinigus.
Taigi, kompanija yra iškėlusi tokią parduodamų žaidimų kartelę.
Šiaurės Amerikoje
Jei žaidimas didesnis nei 16 MB – 6000
Jei žaidimas mažesnis nei 16 MB – 4000
Europoje
Jei žaidimas didesnis nei 16 MB – 3000
Jei žaidimas mažesnis nei 16 MB – 2000
Ir tik kūrėjų žaidimams pasiekus šią kartelę, jie pagaliau pradeda gauti pelną. Tiesa, pinigai pasiekus ribą yra mokami nuo visų parduotų žaidimų santykiu 65/35 kūrėjų naudai.
Šiai ribai pasiekti kiekvienas žaidimas turi dvejus metus. Per šį laiką jos nepasiekus, jam nėra mokami jokie pinigai.
Pasirodžius šiai informacijai šiandien internete, daugelis tinklalapių tai pateikė kaip neigiamą „Nintendo“ barjerą. Bet su „Eurogamer“ tinklalapiu susisiekęs vienas iš kūrėjų teigė, kad šis barjeras iš tikrųjų veikia kaip apsaugos priemonė, neleidžianti į „WiiWare“ pakliūti visiškam šlamštui, o ir pačius kūrėjus verčia rimčiau pasistengti kuriant savo projektus.
2 Komentarai
ramunas
Na 6000 zaidimo kopiju nepasakyciau kad labai daug :V
Pinky
ant kokia ps3 ar x360 reiketu minimum kokiu 500k zaidimu parduot 🙂 (joke) kad pelna gaut koki.