Tenka pripažinti, jog dauguma pirkėjų Apple produktus perka ne dėl to, jog jie jiems reikalingi, o tiesiog dėl to jog jie yra Apple gaminiai. Kaip pavyzdį galima paimti ir iPad kompiuterius. Nors iki jų išleidimo buvo pasirodę pirmieji planšetiniai kompiuteriai niekam nebuvo įdomus, pasirodžius iPad’ams, visiems jų prisireikė. Nesakau, kad jie verti ar neverti tokio populiarumo, kadangi šis straipsnis yra ne apie tai.

Štai Didžiosios Britanijos neuropatalogai nustatė, kad Apple veikia visiškai taip, kaip religija. Pasirodo Apple fanatikui (arba tiesiog fanboy’ui) parodžius Apple gaminį reaguoja tos smegenų dalys kurios yra atsakingos už religiją. Tokios reakcijos jiems nesukelia jokie kiti, su Apple nesurišti dalykai. Tiriama, ar panašaus poveikio nesukelia kitų kompanijų, tokių kaip Twitter, Facebook asociacijos netgi neatmetama galimybė ir neigiamam Microsoft bei Google produktų poveikiui.

Na kai paprasčiausias kompiuteris ar betkoks kitas materialus produktas sukelia tokias emocijas, tai jau yra labai blogai. Tad bukite budrūs, kad naujuoju Jūsų dievu netaptų Styvas Džiobsas, ar koks kitas labai turtingas dėdė.