Daugeliui mūsų patinka stebėti, kaip didžiosios technologijų kompanijos grumiasi viena su kita. Dažniausiai tai būna kokie nors patentų karai, teismai ar nauju produktų išleidimas. Apie tokias grumtynes technologijų karo lauke mes išgirstame kone kasdien.
Bet neseniai nutiko kažkas įdomaus. Naujausias karo laukas, kuriame susitinka didžiausi technologijų gigantai, tapo ne kokia nors teismo salė, o „Starcraft 2“ visata.
Taip, naujai susikūrusi organizacija „AfterHoursGaming League“ rengia karališkus mūšius tarp didžiausių pasaulio kompanijų: „Amazon“, „DropBox“, „Facebook“, „Google“, „Microsoft“, „Twitter“, „Yelp“ ir „Zynga“.
Kiekviena kompanija turi suburti komandą, kuri nagais ir dantimis kausis dėl 5000$ vertės prizo (kuris finale bus paaukotas laimėjusios komandos pasirinktam labdaros fondui) ir garbės.
E–Sportas didžiosioms kompanijoms tampa vis įdomesne sfera. Tokios paslaugos kaip tiesioginės transliacijos (livestream) per „Justin.tv“ ar „Ustream.tv“ stengiasi, kad visas turinys būtu prieinamas internete, na, o kitos aktyvios kompanijos negaili pinigų ir stengiasi paremti žaidėjų komandas vis didesniais priziniais fondais.
E-sporto auditorija ir toliau nenustoja augti. Tokius renginius kaip NASL (Šiaurės Amerikos žvaigždžių lyga) stebėti tiesioginės transliacijos susirinko daugiau nei 60000 žiūrovų. Neseniai įvykusį „DreamHack“ finalą Švedijoje stebėjo beveik 80000 žiūrovų iš viso pasaulio.
Pasak AHGL (AfterHoursGaming League ) „Facebook“ puslapio, visa ši idėja gimė tada, kai buvo suorganizuotas turnyras „Facebook“ darbuotojams. Sean ‘Day[9]‘ Plott buvo pakviestas surengti šį renginį. Renginio dalyviai taip gerai praleido laiką, kad „Facebook“ pasiūlė išplėsti šią idėją ir prijungti kitas kompanijas. Tad Day[9] subūrė aštuonias komandas iš pasaulinio garso kompanijų.
Ši renginį išskirtiniu daro ne tik tai, kad pamatysim didžiųjų kompanijų ir jų darbuotojų kovas, bet ir tai, jog patį renginį organizuoja Sean ‘Day[9]’ Plott, kurį turbūt galima būtų vadinti e-sporto bendruomenės gyvąja legenda. Sean’as žinomas visame pasaulyje dėl savo internetu transliuojamos laidos, kuri padeda nepatyrusiems žaidėjams tapti geresniais „kovotojais“.
Turnyras bus įdomus ne tik tuo, kad galėsite sirgti už savo mėgstamą kompaniją, bet ir pamatyti, kaip ji triuškina tą, kurios nemėgstate. „After Hours Gaming League“ tai tik vienas daugelio Starcraft 2 turnyrų, tokių kaip „Global Star League“ Korėjoje, NASL, MLG, „DreamHack“, ar „Intel Extreme Master“. „Starcraft 2“ dabar jau pasaulinė aistra, todėl čiumpam arbatos su sausainiais, padidinam garsą ir žiūrim, kaip „Google“ „aiškinsis“ su „Microsoft.
16 Komentarai
Cybreras
Day[9] ne e-sporto legenda o visa jo esybė : D
file_
as uz Google ,bet laimes Microsoft 😀
Kraugerys
tekste linkas yra, bet jei neradai papostinu dar kart
FallingRoyale
Man labiausiai patinka Microsoft šūkis „Microsoft, Macrohard“:-] Starcraftas tikrai labai išaugo, nes per diena tiesiog būna daugiau cast’ų negu įmanoma peržiurėti, jau nekalbant apie pačio SC II žaidimą.
EWLTM
Day[9] <3
EWLTM
pagaliau games.lt parase kazka apie e-sporta 😀
*Bl0gaz
O tai kur čia bus galima pažiūrėt tas kovas ir kada jos vyks?
DjTewaz
5000 doleriu,lol. cia kai kuriu menesine alga
EWLTM
na GSL ir NASL uz pirma vieta turejo 50.000$ priza 😀
Riot
Vien tik League of Legends žiūrėjo ~200 000 žiūrovų vienu metu ir apie milijonas unikalių žiūrovų per dvi dienas (čia dreamhack’e). Taip, kad su 80 000 tikrai pamažinta. Vien tik Starcraft nėra visas e-sportas, kaip daugelis mano. Čia skaičiai tikrai neatspindi realybės.
Hoonablee
Paziurejau google vs Microsoft tai matchas geras 😀 Bet bisky sis renginys per velai paskelbtas games.lt :/
P.S laimejo microsoft 😀
EWLTM
mielas! streamas buvo cliente taigi nie visi tie 200l ziurejo :/ beto SC yra daug rimtesnis e-sportas negu lolas
Riot
Deje čia tik prasimanymas. Dauguma žaidžiančių kitus MOBA tipo žaidimus taip sako dėl to, jog jų pačių žaidimai neatrodytų menki. LoL e-sporte yra pirmus metus tačiau jau dabar muša populiarumo rekordus. Net nėra ko lygint su 20-mečiu SC, kuris turėjo tiek laiko tobulėti ir plėstis.
FallingRoyale
Sc2 yra žymiai sunkesnis žaidimas negu LoL, todėl Lol’ą yra populiaresnis tarp jaunesnių, casual, žaidėjų. Sc2 yra daugiau laiko reikalaujantis žaidimas ir ne toks draugiškas naujokams (dėl to, kad patekus i bronze lyga esi demotyvuojamas žaisti toliau). Be to sc2 yra metais jaunesnis už LoL, ir LoL yra nemokamas.
Riot
Žaidimo „lengvumas“ pasireiškia tik tuo, jog jis noob friendly ir jį gali žaisti bet kokio lygio žaidėjai, nes yra reitingo sistema, kuri nors ir ne geriausia, tačiau vis viena visi gauna apytikriai savo pajėgumo priešininkus. Jeigu nori profesionaliai žaisti LoL taip pat reikia nemažiau laiko, nei bet kuriam kitam žaidimui. SC2 yra vos ne tas pats kaip orginalusis SC, todėl didžioji dalis SC1 žaidėjų tiesiog perėjo prie SC2. Taip LoL yra nemokamas, tačiau labai daug žaidėjų ant jo išleidę tikrai daugiau nei išleistų nusipirkdami SC2.
Gali sakyt ką nori, tačiau starcraftai e-sporte jau senbuvis, o LoL žengia pirmuosius žingsnius. Be to, diskusiją užvedei apie tai, jog ten buvo netikras žiūrovų skaičius. Aš sutinku, kad SC stipriau stovi e-sporte, tačiau tikrai nereikia taip menkinti kitų žaidimų vien tik dėl to, jog apgintum (neaišku nuo ko, kadangi abu žaidimai yra visiškai skirtingi) savąjį.
FallingRoyale
Man atrodo maišai žmones kurie ką rašė :N Aš net nesistebėčiau, jei LoL taptu populiaresnis už Sc2, nes jis:
1. Nemokamas
2. Draugiškas naujokams
3. Intensyvesnis
4. Paprastesnis (mastymo prasme)
Be to Sc2 turnyrų yra begalė, todel sc2 populiarumą sunku palyginti su LoL. Taip pat sėkmingai būtu galima lyginti e-sporta su kokiais šachmatais. Visu pirma tai beprasmiška, visu antra mes prarandam laiką kurį galėtume žaisti Sc2 arba Lol.