Veikėjo lygis, pasirenkamos klasės, stebuklingai atsistatančios gyvybės, priedangos sistema. Modernios pirmojo asmens šaudyklės, tokios kaip „Call of Duty“ bei „Battlefield“ jau kaip užkeiktos nešiojasi šias savybes. Tačiau Vokietijoje įsikūrusioje studijoje „Reakktor“ kuriama šaudyklė „Toxikk“ atsispyrė šiam prakeiksmui. Tai žaidimas, leidžiantis prisiminti tuos gūdžius 1999-uosius, kuomet žiūrėdami į mažą dėžutę, laimingi frag’inot priešus.

„Toxikk“ yra išskirtinai asmeniniams kompiuterimas kuriama pirmojo asmens šaudyklė, veikianti ant „Unreal Engine“ variklio. Žaidimas kuriamas su tikslu sugrąžinti pirmojo asmens šaudyklių žanrą prie jos šaknų. O tai reiškia, kad žaidime nebus jokio pakeliamo veikėjo lygio, klasių, atsistatančių gyvybių, perk’ų, priedangos sistemos, konfigūruojamų ginklų, taikiklių ir kitokio nereikalingo šlamšto.

„Reakktor“ sako, kad „Toxikk“ kur kas geresnis be šiuolaikinių savybių. Kūrėjai teigia, kad žaidimas bus žaidžiamas taip, tarsi dabartinės šaudyklės niekada neegzistavo.

Užtat žaidimas pasiūlys greitas ir įtemptas kovas, lygiai tokias pačias, kokias kompiuterio ekrane matydavome prieš daugiau nei 10 metų. Bus galimybė atlikti dvigubus bei išsisukimo šuolius. Iš viso rasime 9 unikalius ginklus, ir vienu metu galėsime nešiotis juos visus. Prie to paties, kiekvienas ginklas turės du šaudymo režimus.

Jei kovoje žūsi (o žaidžiant „Toxikk“ tai nutiks dažnai), tu atgimsi teturėdamas peilį ir paprastą pistoletą. Kitus ginklus privalėsime susirasti žemėlapyje. Bus galimybė ir keisti savo veikėjo išvaizdą, tačiau tai bus daroma tik kosmetiniais sumetimais ir žaidimo eigos tai nė kiek neįtakos.

Žaidime egzistuos patirties sistema ir su ja susiję rangai, tačiau tai bus naudojama tik ieškant match’ų ir grupuojant žaidėjus. Visi žaidėjai pagal pajėgumą bus lygūs. Norintys prieš kovas tinkle pasitreniruoti arba tiesiog šiaip pasitaškyti, galės žaisti „offline“ režimu prieš kompiuterio valdomus oponentus.

Tai bus greita arenos tipo šaudyklė su įvairiausiais žemėlapiais. Žaidime bus dviejų tipų žemėlapiai: klasikiniai ir didžiuliai. Klasikiniai siūlys greitas kovas vidutinio dydžio vietovėse, kur kausis aštuoni žaidėjai. Tuo tarpu didžiuliai žemėlapiai reikalaus šiek tiek strateginio mąstymo, o juose galės kautis iki 16 žaidėjų.

„Toxikk“ bus mokamas ir jau dabar galima iš anksto užsisakyti vos už 15 JAV dolerių. Žaidimas pasirodys kiek vėliau šiais metais „Steam“ parduotuvėje per „Steam Early Access“ sistemą. Žemiau galite pažiūrėti debiutinį žaidimo filmuką. Ganėtinai primena „Unreal Tournament“ ir „Titanfall“. Sakyčiau, kažkas tarp šių dviejų.