Ryšių su bendruomene vadybininkas Josh Olin iš „Treyarch“ „Gamescom“ parodos metu pareiškė, kad kūrėjai, dirbdami prie „Call Of Duty: Black Ops“, naudoja šiuolaikines technologijas, tiksliai pervedančias aktorių judesius į skaitmeninę formą.

Be abejo, tai gali nuskambėti kaip paprastas bandymas sužaisti žinomu vardu, tačiau „Treyarch“ teigia, jog ji naudoja tą pačią technologiją, kokią naudojo James Cameron savo žinomame filme „Avatar“. Maža to, sklinda kalbos, kad „Treyarch“ naudojo J. Camerono studijas šiems tikslams įgyvendinti.

Technologija vadinasi „Full Performance Capture“ („pilnas veiksmo pagavimas“), o jos naudojimas, pasak studijos darbuotojo, į „Call Of Duty: Black Ops“ žaidimo filmukus įneš kinematografiškumo.

„Full Performance Capture“ – patobulintas „Motion Capture“, vienu metu fiksuojantis aktoriaus kūno judesius, jo pirštus ir net pačią mažiausią mimiką. Rezultate aktoriaus darbas žaidime atspindimas daug tikroviškiau.

Pasak J. Olin, „Call Of Duty: Black Ops“ yra pirmas žaidimas, naudojantis šią technologiją, tačiau verta paminėti, jog jos analogas – „Motion Scan“ – naudojamas žaidimo „L.A. Noire“ kūrimo procese.

„Call Of Duty: Black Ops“ pasirodys šių metų lapkričio 9-ą dieną PC, PS3 ir X360 platformoms.

Dar daugiau naujienų iš Gamescom 2010!