Kai išleidžiamas vienas ar kitas žaidimas, dažniausiai galima išgirsti arba perskaityti tik pačius geriausius atsiliepimus. Ar bent jau norėtųsi, jog taip būtų. Galima tik pasidžiaugti, kad didžioji dalis išleistų žaidimų, iš tiesų vėliau yra palydimi puikių atsiliepimų. Vis dėlto, šis scenarijus išsipildo tikrai ne visada. Ir šiandien papasakosime apie vieną tokių atvejų.

Kalbėsime apie žaidimą „Fallout 76“, kuris pasirodė dar 2018 – ųjų metų lapkritį ir šiandien, deja, galime apie jį girdėti ne pačių geriausių atsiliepimų. Ir juos, galime išgirsti ne iš atsitiktinių žmonių, o iš tų, kurie išmano ypač daug apie žaidimų kūrimą bei leidimą ir turi šiame versle ypač daug patirties. Vienas tokių žmonių yra garsus vaizdo žaidimų kūrėjas bei leidėjas, Todd Howard, kuris daug dirbo ir prie „Fallout“. Ši garsi asmenybė dalijasi įžvalgomis apie „Fallout 76“ išleidimą, kurios, beje, nėra itin optimistiškiausios.

Todd Howard teigia, kad toks prastas „Fallout 76“ išleidimas ne tik padarė daug neigiamos žalos „Fallout“ prekės ženklui, bet ir apskritai sugadino „Bethesda“ kompanijos reputaciją. Tačiau ir tai dar ne visi kartūs žodžiai – Todd Howard sako, kad būtent naivu vertinti šio žaidimo išleidimą 0. Taigi, toks pasakymas leidžia daryti prielaidą, kad šis žmogus šio žaidimo išleidimą vertina ne tik nuliu, bet skaičiumi su minuso ženklu.

Kūrėjas taip pat pažymi, kad „Bethesda“ kompanija po šio žaidimo išleidimo sulaukė daug kritikos strėlių iš įvairių asmenų. Tačiau, anot jo, dėl to visai nepykstama – neva, to ir buvo galima tikėtis, išleidus tokį žaidimą, kaip „Fallout 76“. Taip pat pažymima, kad kompanija jau iš karto po žaidimo išleidimo nesitikėjo pačių geriausių vertinimų.

Kita vertus, galbūt, nėra taip viskas blogai, kaip galima pagalvoti. Todd Howard taip pat pastebi, kad kuriant bei vystant šį žaidimą iš tiesų buvo labai daug sunkumų bei iššūkių, tad vertinant galutinį rezultatą, vistik būtų galima sakyti, kad jis nėra toks prastas, kaip tai tvirtina kai kurie vertinimai.

Situaciją šviesesnėmis spalvomis nudažo ir dar vienas Todd Howard pasisakymas, jog ateityje galima tikėtis geresnio bei tobulesnio žaidimo. Todd Howard pažymi, kad labai svarbu yra ne tai, kas buvo išleista, o tai, kuo šis žaidimas galėtų tapti ateityje.

Taip pat buvo patvirtinta, kad nors šis žaidimas ir sulaukė didelės kritikos, sulaukta didelių pardavimo rodiklių. Tiesa, kokie jie yra iš tiesų, neatskleidžiama.

Todd Howard taip pat pastebi, kad galbūt kritikos šiandien dėl šio žaidimo būtų buvę kur kas mažiau tuo atveju, jei ilgiau būtų užsitęsęs bandymų etapas. Kuo ilgiau tęsiasi šis etapas, tuo daugiau klaidų ar netikslumų galima pastebėti bei imtis atitinkamų veiksmų.

Kūrėjas taip pat pažymėjo ir dar vieną detalė, kuri, galbūt, jo manymu, taip pat turėjo įtakos tam, kad šiandien sulaukiama ne pačių geriausių atsiliepimų apie „Fallout 76“. Pasirodo, šį žaidimą kūrė ne pagrindinė „Bethesda“ komanda, o pagalbinės komandos iš įvairių JAV vietovių.