Vien pagalvojus apie tai, jog tiek „Facebook“ socialinis tinklas, tiek „The Sims“ serijos žaidimai turi itin daug vartotojų, šių dviejų, pavadinkime, produktų susijungimas turėtų būti sėkmingas.

Maždaug taip ir nutiko, „The Sims Social“ sėkmingai pritraukė milžinišką skaičių naujų žaidėjų per savaitę – net penkis milijonus.

„Mūsų didelė „Facebook“, kaip platformos, patirtis leidžia mums toliau reguliariai kurti dinamiškas, naujas galimybes, užduotis ir žaidimo atnaujinimus, taigi „The Sims Social“ išlieka šviežus ir naujas“ ,- kalbėjo „Playfish Studios“ studijos padalinio Londone generalinis vadybininkas John Earner.

„The Sims Social“, kuris kuriamas jau nuo praėjusių metų spalio, dar turės pasistengti, jei norės atsidurti socialinių žaidimų viršūnėje. Kol kas „CityVille“ yra pirmas su beveik 76 milijonais žaidėjų (“Aukso laikais“ šis žaidimas turėjo virš 100 milijonų žaidėjų). Šis žaidimas buvo pritraukęs net 22 milijonus žaidėjų per pirmas 11 savo gyvavimo dienų.