„Sony“ belaukiantiems „PS3“ žaidėjams pagaliau pilnai atskleidė apie savo būsimą trofėjų sistemą, kuri debiutuos kartu su naujausiu 2.40 programinės įrangos atnaujinimu, kurio laukiama jau rytoj.

Tokios naujienos pasirodė oficialiame JAV „PlayStation“ bloge, kuriame „PSN“ operacijų direktorius Erikas Lempelis (Eric Lempel) paskelbė, kaip jie ketina kovoti su populiaria „Microsoft“ Pasiekimų (Achievement) sistema.

Taigi, žaidėjai už įvairius pasiekimus oficialiai palaikomuose žaidimuose gaus vadinamuosius Trofėjus, kurie skirtingai pasiekimo lygio gali būti bronziniai, sidabriniai, auksiniai ar platininiai. Visi vartotojo iškovoti trofėjai bus matomi naujame „PSN“ profilyje, kurį bet kada bus galima palyginti su kitų žaidėjų profiliais.

„Pagrindinis Trofėjų sistemos idėja yra apdovanoti jus už jūsų pasiekimus žaidime“, – paaiškino Lempelis. „Šiuo metu mes turime didelę bendruomenę žaidžiančia žaidimus, kas turėtų paskatinti žaidėjus susikurti savo originalų profilį ir parodyti kitiems žaidėjams, kiek jau esate pasiekę įvairiuose žaidimuose“.

Priklausomai nuo gautų trofėjų, žaidėjams bus suteikiamas specialus lygis, kuris taip pat matysis „PSN“ profilyje. Planuojama, kad galimų trofėjų skaičius iš kiekvieno žaidimo bus limituotas, kaip tai padaryta su „Xbox Live“. Čia iš „Arcade Live“ žaidimo daugiausia galima gauti 200 Pasiekimų taškų, o iš pilno žaidimo – 1000.

Tuo pačiu Lempelis patvirtino, kad trečiųjų šalių kūrėjai jau gavo specialius kūrėjų įrankius, kurie leis integruoti Trofėjų sistemą į jau išleistus žaidimus. Tiesa, kol kas nė viena kompanija nepareiškė būtent taip ir darysianti.

Šiuo metu skelbiama, jog iš didelių būsimų žaidimų Trofėjų sistemą palaikys „LittleBigPlanet“, „Resistance 2“ ir „Motostorm Pacific Rift“. Taip pat: „NBA 09“, „Buzz! Quiz TV“, „SOCOM“. Iš jau esamų: „Super Stardust HD“, „PAIN“ ir „Warhawk“.