„Shattered Horizon“ kūrėjai „Futuremark Game Studios“ savo forumuose pastoviai sulaukia žinučių, kurių autoriai klausinėja, iš kur garsas kosmose, jei nėra oro. Žinoma, klausimas gana logiškas ir labai dažnas, štai todėl „Futuremark Game Studios“ pateikė viešą atsakymą filmuko pavidalu, kuriame parodomas žaidimas, jei iš tiesų nebūtų girdimi šaudymo garsai.

Išties taip būtų gana sunku žaisti. Ar ne? 🙂

Tiesa šis filmukas tai vien atsakymas į šį klausimą, bet ir „Tylaus bėgimo“ (angl. „Silent Running“) režimo demonstracija, kurios labai norėjo kažkokie labai kieti žaidimo fanai ir vis prašinėjo kūrėjų. Šio režimo metu išjungiama kostiume esanti įranga leidžianti imituoti aplinkos garsus, todėl iš esmės tuomet galima girdėti tik tai, kas vyksta savo skafandro viduje.