„The Darkness II“ buvo anonsuotas prieš kelias dienas. Dabar pagrindinis šios pirmojo asmens šaudyklės dizaineris Tom Galt paskelbė keletą būsimo projekto detalių.
Pasak „Digital Extremes“ atstovo, žaidimo veiksmas ir siužetinė linija bus vienodai subalansuoti. Dar jis pridėjo, kad kūrėjai patys pasirinko savo kelią kurti tęsiniui, kuriame bus naudojama cel-shading technologija.
„Starbreeze“ puikiai išplėtojo personažus ir istoriją“ teigė Tom Galt. „The Darkness“ – vienintelis žaidimas, kurį žaisdamas jaučiau emocinį ryšį su juo. Scenos buvo nepakartojamos. „The Darkness“ buvo skirta daugybė laiko klajonėms Niu Jorke. Visa tai buvo labai gerai, bet mes nusprendėme, kad tęsinys turi plėtotis kita kryptimi. Tad mes labiau plėtosime istoriją ir veiksmą.“
Kalbant apie cel-shading technologiją, „Digital Extremes“ bando atkartoti stilių, kuris buvo panaudotas originaliame „TopCow“ komikse „The Darkness“. Taip pat žaidime šį kartą nebebus metro sistemos.
„2K“ „The Darkness II“ tikisi išleisti šių metų rudenį asmeniniams kompiuteriams, X360 ir PS3 konsolėms.
7 Komentarai
RIMVYDASM
gerai,kad bus ant pc,laukiu:)
Hoonablee
Neteko isbandyti pirmos dalies 🙂 Bet jeigu ves mano laptopas tai tikrai isbandysiu si graju %)
cidas
ant pc pirmos matyt nebuvo?
PATR10T
Cel-shading grafika – va sita dalykas man labai patinka.
stirna
na tikėkimės šita dalis nekenks psichikai, kaip pirmoji 😀 buvo straipsnis apie tai internete, bet kai žaidžiau pirmą dalį na neatrodo kad jis labai kenkia psichikai.
WatchTheMaster
Kaip seniai ji losiau… Pirma dalis buvo tokia gera, kad antra dali reikes isbandyti butinai.
Burzum
Ką tik perėjau pirmą dalį ,tai dabar žaidimo baisiai laukiu ,labai patiko 🙂
ps. Nemanau ,kad cel-shading labai tiks ,jeigu jie norės sukurti atmosfera kuri buvo pirmoje dalyje