„The Darkness II“ buvo anonsuotas prieš kelias dienas. Dabar pagrindinis šios pirmojo asmens šaudyklės dizaineris Tom Galt paskelbė keletą būsimo projekto detalių.

Pasak „Digital Extremes“ atstovo, žaidimo veiksmas ir siužetinė linija bus vienodai subalansuoti. Dar jis pridėjo, kad kūrėjai patys pasirinko savo kelią kurti tęsiniui, kuriame bus naudojama cel-shading technologija.

„Starbreeze“ puikiai išplėtojo personažus ir istoriją“ teigė Tom Galt. „The Darkness“ – vienintelis žaidimas, kurį žaisdamas jaučiau emocinį ryšį su juo. Scenos buvo nepakartojamos. „The Darkness“ buvo skirta daugybė laiko klajonėms Niu Jorke. Visa tai buvo labai gerai, bet mes nusprendėme, kad tęsinys turi plėtotis kita kryptimi. Tad mes labiau plėtosime istoriją ir veiksmą.“

Kalbant apie cel-shading technologiją, „Digital Extremes“ bando atkartoti stilių, kuris buvo panaudotas originaliame „TopCow“ komikse „The Darkness“. Taip pat žaidime šį kartą nebebus metro sistemos.

„2K“ „The Darkness II“ tikisi išleisti šių metų rudenį asmeniniams kompiuteriams, X360 ir PS3 konsolėms.