Pristačiusi maišytos realybės, apimančios virtualios ir išplėstos realybės įrangą, plėtinį savo „Windows 10“ platformai ir pirmuosius su juo suderinamus akinius iš „Dell“, „HP“, „Acer“ ir „Lenevo“, „Microsoft“ patikslino, kokių specifikacijų kompiuteris jiems reikalingas.

Staliniuose ir nešiojamuose kompiuteriuose, kuriuose naudojamos atskiros vaizdo plokštės, jos turi būti ne senesnės ir ne silpnesnės kaip „Nvidia GTX 965M“ ar „AMD RX 460“, o procesorius ne lėtesnis negu 4 branduolių 4-os kartos „Intel Core i5“ ar „AMD FX-4350“.

Kompiuteriams tiek su dedikuotomis, tiek su integruotomis vaizdo plokštėmis reikia turėti bent 10 GB laisvos vietos kietajame diske. Iš abiejų tipų kompiuterių taip pat reikalaujama 8 GB talpos ir DDR3 greičio darbinės atminties, tik kompiuteriuose be atskirų vaizdo plokščių ji privalo veikti dvikanaliu režimu. Integruota vaizdo plokštė turi būti bent „Intel HD Graphics 620“ lygio, kokios poruojamos su 7-os kartos „Kaby Lake“ architektūros „Intel“ procesoriais, pavyzdžiui, reikalaujamu 2 branduolių „Intel Core i5“.

Detalesni sisteminiai reikalavimai pateikiami kūrėjams skirtame „Microsoft“ portale. Vietoje to taip pat galima parsisiųsti specialiai techninių ir programinių specifikacijų patikrinimui skirtą aplikaciją. Verta atkreipti dėmesį, jog dar nėra išleistas su maišytos realybės akiniais suderinamas „Windows 10“ atnaujinimas.

Nepaisant palaikymo iš pramoginio turinio kūrėjų ir platintojų, tarp kurių, neskaitant tokių dukterinių „Microsoft“ įmonių kaip „343 Industries“ ir „Mojang“, prisijungė ir populiariausias kompiuteriams skirtų žaidimų servisas „Steam“, tarp jų nėra ne tik virtualios realybės akinius „Vive“ gaminančios „HTC“, bet ir vienos pirmųjų juos pasiūliusios „Oculus VR“, nors „Microsoft“ yra šią kompaniją prieš trejus metus įsigijusio socialinio tinklo „Facebook“ smulkioji akcininkė. Regis, nei viena, nei kita kompanija nėra patenkinta uždara „Microsoft“ maišytos realybės programine ekosistema, paremta „Universal Windows Platform“ kodavimo architektūra.