„Game Developers Conference 2011″ vienoje iš spaudos konferencijų, populiarusis „World of Warcraft“ buvo palygintas su paprasčiausia epidemija. Žaidimas pavadintas „Hakkar“ kraujo užkrėtimu.

Net gi šiai „epidemijai“ esant virtualiai, tai sukelia blogus padarinius realiame gyvenime, konstatavo Dr. Nina Fefferman. Žaidimas paveikė kiekvieną, nesvarbu kur žmogus begyveno ir, kad jis net nebuvo stereotipinis žaidėjas. Į šią epidemiją įsisuko įvairiausios materialinės bei socialinės padėties žmonės – mamos, kariškiai, daktarai, politikai, mokslininkai. Šitoks įvairiausių žmonių susibūrimas privertė stebėti „World of Warcraft“ ir konstatuoti, jog žaidimas tapo tikra epidemija.

Ši epidemija buvo pavadinta „Hakkar“ kraujo užkrėtimu, nes buvo metas, kai „Blizzard“ anonsavo požemį aukšto lygio žaidėjams, pavadinimu „Zul‘Gurub“. Tame požemyje dominavo bosas Hakkar, kuris turėjo ataką, pavadinimu „sugadintas kraujas“ (angl. Corrupted blood), kuris sumažina žaidėjų atakos galią, bei apkrėčia veikėjus, o šie perneša virusą kitiems veikėjams. Šis užkrėtimas baigdavosi tik dviem būdais – mirus ir tiesiog prisikėlus ar tiesiog nugalėjus bosą Hakkar‘ą.

Tačiau žaidėjai neretai imdavo bėgti nuo boso, pernešdami užkratą ištisoms gildijoms ir ištisi serveriai buvo užkrėsti šia infekcija, kol „Blizzard“ ėmėsi veiksmų, skelbdama karantiną ir taip bandant išgelbėti veikėjus nuo užkrato. Tačiau žaidėjai tyrinėjo pasaulį, sproginėdami ir virsdami į kaulų rinkinius.

Šį pavyzdį daktarė Nina pasirinko neatsitiktinai, kadangi panašiai vyksta ir realiame gyvenime. Žmonės tampa tarsi užkrėsti šio žaidimo, pasakoja apie jį kitiems ir taip įtraukia dar daugiau žmonių, kurie ilgainiui pamiršta apie realų gyvenimą ir nebegali skirti dėmesio savo šeimai ar draugams ir net nepastebi to. Dr. Nina Fefferman minėjo, kad būtina gelbėti žaidėjus nuo šios epidemijos ir būtent „Blizzard“ turėtų prisidėti, kad būtų padėta žmonėms.

Dar daugiau naujienų iš GDC 2011!