Savaitės pradžioje rašėme apie rugpjūčio 20 dieną debiutavusio nuotykių platformerio „Trine 3: The Artifacts of Power“ trukmę, sukėlusią žaidėjų nepasitenkinimą. Studija susiklosčiusią situaciją paaiškino viešame pranešime, tačiau nusprendusi, kad to negana, ji išleido filmuką, kuriame viešai atsiprašo žaidėjų už trumpą žaidimo trukmę bei atvirauja apie „Trine“ serijos ateitį.

Kaip filmuke teigia kūrėjai, iš pradžių buvo planuota, jog „Trine 3“ turės kur kas daugiau lygių bei ilgesnę istoriją, tačiau kilus nenumatytoms problemoms ir pritrūkus pinigų, dalį turinio teko iškirpti. Kūrėjai mano, kad šioje vietoje jie susimovė ir dėl to labai gailisi, nes apie pašalintą turinį neinformavo žaidėjų laiku ir nutylėjo apie jį iki pat žaidimo išleidimo dienos.

Šiuo metu studija teigia nežinanti, kokia ateitis laukia „Trine“ serijos. Ar „Trine 3“ sulauks papildomo turinio ir ar tai bus nemokami ar mokami DLC, taip pat lieka neaišku.

„Frozenbyte“ taip pat sako, kad perėjimas prie 3D grafikos yra tai, su kuo norėta paeksperimentuoti. Nors pirmieji „Trine“ ir buvo nuostabūs, komanda, jausdama didelę aistrą ir atsidavimą serijai, jautė poreikį įnešti kažkokių naujovių.

Ką gi, bus įdomu pamatyti, kas laukia „Trine“ serijos ateityje ir ar kūrėjams pavyks atsigauti po šios nesėkmės.