Vienas garsiausių Japonijos leidinių, žurnalas „Famitsu“, atskleidžia „Demon‘s Souls“ tęsinio detales.
Naujasis žaidimas vadinsis „Dark Souls“, o su „Demon‘s Souls“ jį sies tik panašios žaidimo mechanikos, atmosferos ir gameplay sprendimų kratinys. „Dark Souls“ nebus tiesioginis, „Demon‘s Souls“ tęsinys, tiesiog ji kuria ta pati komanda. Pirmą kartą žaidimas buvo pristatytas kodiniu pavadinimu „Project Dark“ pernykštėje „Tokyo Game Show“ parodoje.
Jau yra žinomas tam tikrų pakeitimų ir atnaujinimų sąrašas, tad skubu juo pasidalinti.
• Aukštesnis sudėtingumo lygis.
• Pagrindinė žaidimo koncepcija išliks nepakitus — žaidėjai mokysis iš klaidų, o daugiausiai džiaugsmo suteiks asmeniniai atradimai.
• Bazinė žaidimo mechanika, kaip ir anksčiau bus paremta klasikine RPG/Slasher formuluote kurią sudaro personažo kūrimas, grobio rinkimas, lygio kėlimas ir pan.
• Didžiausias žaidimo pokytis, bus atvirų vietovių įvedimas. Žadama, kad žaidėjai galės nukeliauti į tolumoje vos matomas vietoves be įkrovimo langų.
• Visi pasaulio žemėlapiai bus sujungti tarpusavyje, tad senosios portalų versijos jau neišvysime. Žaidimas taps viena milžiniška kelione.
• Žadama daugiau sudėtingų vietovių pasižyminčių painiu išplanavimu ir skirtingais aukščiais. Priminsiu, kad žaidžiant „Demon‘s Souls“ tam tikruose lygiuose dažniau miršti kažkur krisdamas nei kovodamas su monstrais.
• Personažo vystymas panašu, kad liks nepakitęs. T.y. kūrėjai stengiasi atsikratyti visų personažo vystymo elementų, kurie galėtų pakenkti žaidėjo pasirinkimo laisvei.
• Žadama išplėsti kovinių judesių, užkeikimų ir specialių savybių kiekus.
• Apie tinklo režimą kol kas skelbiama tik tiek informacijos, kad abu žaidimo elementai (co-op ir pvp) išliks. Išliks ir netiesioginio bendravimo elementai, kurie ir pavertė „Demon‘s Souls“ išskirtiniu. Žaidėjai galės matyti kitų žaidėjų atvaizdus, mirusiųjų pranešimus ir t.t. Apie naujas on-line savybes žadama pranešti artimiausiu metu.
Japonai pasinerti į „Dark Souls“ siūlomus nuotykius galės jau šiemet, tačiau ten jis bus išleistas tik PlayStation 3 konsolei. JAV ir Europos išleidimo datos neskelbiamos, tačiau jau aišku, kad žaidimas bus išleistas šiems regionams. Leidimo teises PlayStation 3 ir X360 konsolėms valdo Namco/Bandai.
Jei nežinote kas per gėris yra „Demon’s Souls“, apie jį galite perskaityti pirmą, antrą ir trečią jo apžvalgų dalis.
14 Komentarai
v1ncelis
Aukstesnis sudetingumo lygis? Tai ka, ji gal neiveikiamu padaris? Jau Demon’s Souls kiek nervu ateme…
Liuksasas
Kuo sud4tingesnis, tuo geriau manau. Gi įdomiau, kada pereiti požemį su monstrais yra iššukis, o ne paprastas laiką atimantis darbas…
mixeris
Demon’s Souls ir tai paaaaaaakankamai sudetingas buvo.
manciokass
uztenka to sudetingumo seip galetu AI patobulint , nes beveik visus bosus buvo galima kaip nors isniekint
VytautasWait
Demon’s Souls nebuvo istiesu sudetingas, isukiu tikrai truko. Laukiam Dark Souls (i)
baalas
ot geras zaidimas buvo , pradzioje tikrai daug nervu kainavo . einant trecia , ketvirta karta ( kad ir new game +++ ) jau visai nieko . bandziau rinkt trofejus ( vien skaitydamas internete kaip pasigaminti visus ginklus, kaip rasti akmenelius , sugaisau ne viena desimti valandu ) geri prisiminimai ….. 😀
baalas
na viena karta pereiti tikrai nebuvo labai sudetinga , bet pabandzius rinkt trofejus zaidimo sudetingumas ir laikas labai , labai pailgeja 🙂
manciokass
kad ten tie trofejai nera tokie ir sunkus
cAlllipo
Nu taip taip, visur vertinama apie 8.5, kas yra tikrai sunku. Be to, negana to, kad sunkus, dar ir ilgas. Platinai paimti reikia 100+ valandų, kas šiuolaikiniais masteliais yra tikrai ilgas laiko tarpas žaidimui.
manciokass
bet cia rpg, tai 100 val netaip ir daug.. nezinau del ko vertina 8.5 ten jie turbut nesimegauja zaidimais o dirba rinkdami trofejus, tai jiems kuo ilgiau uzima „tuo sunkiau“
VytautasWait
Vieni zaidzia del PS3 Trophies kiti del XBOX360 Achievements, o kazkas zaidzia tiesiog, kad pazaisti gera zaidima. Bet, isesmes visi sitie pasiekimai kuriems kartais skireme pernelyg daug brangaus laiko. Leidzia pamatyti zaidima is kitos puses.
Paladinaz
Gerai būtų jeigu istorija šį kartą būtų geresnė, voice chat tarp mėlinų fantomų galetų būti.
manciokass
keletas screenu
ir traileris
Toxis
woohoo!!! pagaliau hardcore rpg ateina ir i poxininku namus! yay!