Prieš trejetą metų pasirodžiusi realaus laiko strategija Stronghold, tuo metu į žanrą įnešė gaivių vėjų. Užuot greitomis statėsi bazę bei kaupiasi armiją, kad kuo greičiau galėtumėte sutriuškinti savo priešus, čia atidžiai projaktavote bei statėte pilį, kurios sienos buvo ne tik ginybos, bet ir ekonomikos garantas. [img=http://www.fireflyworlds.com/images/home/thumb9.jpg]Stronghold 2 turėtų nustebinti
savo puikia 3D grafika.[/img]Pirmosios dalies bei papildymo „Crusader“ kūrėjas Firefly Studios pristato naująjį žaidimo pratęsimą Stronghold 2.

Pirmojoje dalyje, kaip beje ir daugelyje žaidimų, viduramžiai buvo vaizduojami kaip kilnių žygių laikai, tačiau pasak kūrėjų buvo užmiršta, jog tų laikų buitis gražių žodžių tikrai nenusipelno. Norėdami tai parodyti antrojoje dalyje, autoriai įdegė atliekų problemą, kuriai tvarkyti teks skirti nemažai dėmesio. Kur viduramžiais žmonės dėdavo šiukšles? Žinoma tikriausiai jas pildavo į gatves. Taip bus ir šiame žaidime, tačiau pūvančios atliekos ne tik skleis blogą kvapą, tačiau ir užkrės ligomis. Taip pat, dėl gatvėse pūvančių šiukšlių susilauksite ir naujų gyventojų – žiurkių, kurios taps tikra nelaime. Todėl stengdamiesi palaikyti švarą, turėsite pasamdyti valytojus, kurie šiukšles vers į tam skirtas duobes.

[img=http://www.fireflyworlds.com/images/home/thumb7.jpg]Norint gauti garbės taškų, teks
rengti įvairiausias puotas.[/img]Šalia įprastų žmonių, žaidime Stronghold 2, matysite ir kilminguosius. Pagrindinis herojus – lordas. Jį matėme ir pirmojoje dalyje, tačiau dabar jo funkcijos plėsis. Lordo uždavinys bus rinkti garbės taškus, tai darysite rodydami gerą pavydį žmonėms, t.y. nuolat lankydamiesi bažnyčiose, statydami vienuolynus, kur vienuoliai perrašinės knygas, bei žinoma organizuodami šventes. Kolkas kūrėjai garbės taškų paskirties pilnai neatskleidė, tačiau jau aišku tai, kad nuo jų kiekio priklausys, kiek riterių galėsite pasikviesti į armiją.

Be ekonominės papildyta ir karinė pusė. Pirmoje dalyje naikindami priešų pilių sienas, jas paprasčiausiai apšaudydavote strėlėmis ar daužydavote kardais, kas iš tiesų nebuvo labai logiška. [img=http://www.fireflyworlds.com/images/home/thumb8.jpg]Taip pat galėsite rengti riterių
dvikovas, kurios tikrai
pralinksmins gyventojus.[/img]Stronghold 2 kūrėjai stengdamiesi patobulinti šią žaidimo dalį, žada pridėti apgulties įrenginių, tarp kurių kopėčios ir bokštai, o taip pat įvairūs taranai ir katapultos.

Bene didžiausias plika akimi pastebimas patobulinimas – grafika. Kaip turbūt matėte iš pristatomųjų filmukų, ji bus visiškai trimatė. Jos dėka bus ne tik patogiau projaktuoti įtvirtinimus, bet taip pat galėsite mėgautis gyvesnėmis aplinkomis, kurios pasižymės tokiais atributais, kaip vėjyje siūbuojantys medžiai, blizgantis vanduo ar dangų skruodžiantys ereliai.

Stronghold 2 debiutas numatomas šių metų, balandžio 5 dieną.