Kad ir ką galvotumėte apie „World of Warcraft“, nepaneigsite, kad jis labai pakeitė žaidimų pasaulį. Praeitą mėnesį Blizzard pranešė, kad šis MMORPG žaidimas jau perkopė 6 milijonų žaidėjų ribą.

Paskutinius įrodymus apie „WoW“ įtaką ryšio žaidimų sferai pateikia žaidimų industrijos tyrimų kompanija DFC Inteligence. Ši kompanija teigia, kad 2005-aisiais pajamos iš ryšio žaidimų abonentinių mokesčių siekė net 2 milijardus JAV dolerių. Net 50% šios sumos, buvo gauta iš Azijos šalių (be Japonijos), tokių kaip Pietų Korėja, Kinija ir Taivanis.

Azijoje nemažai žadėjų pritraukė Pietų Korėjos kompanija NCsoft, kuri per 2005-uosius iš ryšio žaidimų uždirbo per 300 milijonų JAV dolerių. Po NCsoft vardu slypi tokie MMORPG žaidimai kaip „City of Heroes“ ir „Guild Wars“.

Nepaisant didelio MMORPG žaidimo populiarumo Azijos šalyse, DFC teigia kad Šiaurės Amerika sparčiai vejasi. Spėjama, kad 2011-aisiais pajamos gaunamos iš ryšio žaidimų sieks apie 6.8 milijardo JAV dolerių per metus, iš kurių 3.06 milijardo bus gaunami iš JAV ir Kanados.

Ir nors ryšio žaidimai daugiausiai siejami su asmeniniais kompiuteriais DFC teigia, kad 2011-iais net 29% pelno gaunamo iš ryšio žaidimų bus siejami su konsolėmis.