Japonų sukurta technologija, kurios dėka cigarečių pardavimo automatai šioje šalyje atpažįsta pirkėjų amžių tiesiog iš jų veido, panašu, gali ir nepasiteisinti. Ją amžiui nustatyti naudoja jau 4000 iš 570 tūkstančių Japonijoje veikiančių automatinių rūkalų pardavimo mašinų.

Bet, pasirodo, sistemą nesunku apgauti. Pakanka kamerai parodyti nemažo dydžio nuotrauką ir prašome – pirkite cigaretes laisvai. Apgavystė veikia rodant 3-6 colių kraštines fotografijas, kuriose pavaizduoti apie 50 metų sulaukę vyrai arba apie 30 metų amžiaus moterys.

Dabar aparatų gamintojai planuoja atnaujinti jų programinę įrangą taip, kad apgavystės su atspausdintomis nuotraukomis neveiktų. Tuo tarpu kiti pusė įrenginių ir toliau tikrina pirkėjo tapatybę klasikiniu tekančios saulės šalyje būdu – pagal asmens kortelėje esančio lusto duomenis.