„Lenovo“ dar kartą viešai patvirtino planuojantys didinti jiems priklausančią rinkos dalį pirkdami kitus kompiuterių gamintojus ir tiekėjus. Užsiminta ir apie kai ką konkretesnio – kompanija domisi galimybėmis pirkti bendrovės Brazilijos, Rusijos, Indijos ir Kinijos rinkose.

Taktika pirkti kitus žaidėjus visuotinio ekonomikos atokvėpio metu visiškai suprantama. Kita vertus, net ir juos perėmus reikia sugebėti išgyventi mažėjančios paklausos laikais, kuomet didžiosios kompanijos karpo biudžetus, o namų vartotojai renkasi pigesnius produktus.

Tuo pat metu „Lenovo“ gali būti daugiau mažiau ramūs dėl savo pozicijų namų rinkoje – Kinijoje. Šalies vyriausybė noriai remia bendrovę, o bankai labiau pasitiki to paties krašto įmonėmis. Tuo tarpu JAV ir V. Europoje situacija su paskolomis gerokai sunkesnė.

„Neturime problemų su pinigų srautais, tačiau bankų paskolos padės juos padidinti“, – teigia „Lenovo“ vadovas Liu Chuanzhi.

Nepaisant ambicijų pirkti kitas bendroves, vienintelis stambesnis pastarojo meto „Lenovo“ pirkinys yra IBM kompiuterių verslo perėmimas. Kompanijai nepavyko perimti „Gateway“ ir „Packard Bell“. Rezultatas – prarasta trečioji pozicija stambiausių kompiuterių pardavėjų sąraše.