„BenQ“ viešai atsiprašė visų, ką galėjo įžeisti jų MusicQ grotuvo reklaminis plakatas. Jame rytietiškų bruožų vaikinukas pavaizduotas rugsėjo 11-osios tragedijos fone – už jo nugaros matyti Pasaulio prekybos centro griuvėsiai.

Nelabai aišku, kokią tiksliai mintį kompaniją bandė tokiu būdu išdėstyti, bet reklama sulaukė milžiniško pasipiktinimo JAV. Neliko nieko kito kaip atsiprašyti.

Na, iš tiesų ne itin sumanus sprendimas – juk buvo galima panaudoti kad ir išgalvotus griuvėsius. Beje, kai kas teigia, kad galbūt taip ir buvo na o panašumas į rugsėjo 11-osios įvykius nors ir akivaizdus, bet atsitiktinis. Kaip ten bebūtų, istorija baigta ir „BenQ“ pasižadėjo daugiau nenaudoti Pasaulio prekybos centro tragedijos savo produktų reklamai.