„Ageia“ teigia, jog jų naujasis fizikos procesorus „PhysX“ gali sukelti revoliuciją žaidimų rinkoje. Mes jau žinome kaip „PhysX“ gali susitvarkyti su skraidančiomis nuolaužomis, kūnais ir t.t. Apie tai galime sužinoti iš neseniai pasirodžiusio žaidimo „Tom Clancy’s Ghost Recon Advanced Warfighter.

Taigi, kas iš tikrųjų yra tas fizikos procesorius ir ką jis gali? Trumpas atsakymas butų toks: fizikos procesorius (sutrmpintai PPU) tvarko visus fizikos reikalus, kurie užkraunami pagrindiniam procesoriui (CPU). Fizikos procesorius tikrai neužima vaizdos kortos vietos, ji vistiek reikalinga. Jis simuliuoja visus fizikos dėsnius, kuriuos galime išvysti realybėje: gravitacijos trauka ir trintis, skraidančios nuolaužos, kūnai ir
ir t.t.

„Ageia“ dabar bando fiziką žaidimuose pakelti į naują kartelę. Ši korta skirta visiems fizikos darbams atlikti, kad procesorius liktų „švaresnis“.

Pagrininės „PhysX“ fizikos procesoriaus ypatybės:
pagamintas pagal 130nm technologiją;
125 milijonai tranzistorių;
GDDR3 tipo atmintis.

Šios ypatybės panašios į GeForce 5600 Ultra. Kaip ir ant vaizdo kortos, komponentai ir ventiliatorius yra procesoriaus apačioje.

Žiūrint į viską, dabar dar būtų per ne lyg rizikinga teigti, kad „PhysX“ konkurentas „HavokFX“ gali nurungti „Ageia“ produktą. Kaip vis dėl to viskas išeis, turėtume pamatyti jau greitai.