Neseniai leidėjų kompanija „Eidos Interactive“ pagaliau pristatė publikai „Io Interactive“ studijos naujausią projektą — „Hitman: Contracts“, trečią iš Hitman frančizės. Naujausiame stealth–action žanro žaidime visų pamėgtas samdomas žudikas Agent 47 vėl sugrįžta.

Praėjus keleriems metams po „Hitman 2: Silent Assassin“ finalo, 47–tam pagaliau pavyko atsikratyti savo praeities nuodėmių ir jis bando susitvarkyti savo mintis ir jausmus. Viso to pasekmė — didesnės žaidimo dalies istorija vystosi jo prisiminimuose….

„Hitman: Contracts“ parodys jums kitą, visiškai naują Hitman pusę, — teigia Janos Flosser, „Io Interactive“ vykdantysis direktorius. — Žaidimas bus epiškas, labai jaudinantis, bet tuo pačiu labai intriguojantis.

Mūsų panaudota technologija padarys žaidimą vienu pažangiausiu projektų rinkoje“. Ir iš tikrųjų žaidimui panaudotas grafinis varikliukas „Glacier“, patobulintas jau „Freedom Fighters“ kūrimo metu, matomai pakilo į dar aukštesnį lygį. Tekstūros atrodo beveik tobulai, žymiai pagerinti veikėjų fiziniai modeliai ir atspindžių veidrodyje apskaita, padidintas bendras poligonų skaičius viename kadre, pridėti „madingi“ vaizdo apdorojimo efektai ir įspūdingi apšvietimo sprendimai.

Kiekvienos aplinkos, kurioje vyks veiksmas, apšvietimas bus pilnai interaktyvus. Pavyzdžiui, jei nušausite visas lempas kambaryje, priešininkai pradės šaudyti chaotiškai, nes nematys jūsų ir negalės nusitaikyti. Teigiama, kad tokius efektus, kaip lietų ir audrą, sniegą ir saulės spindulius Hitman grafinis varikliukas apskaičiuoja bene geriausiai iš visų šiuolaikinių žaidimų.

Bendras misijų skaičius, palyginus su ankstesnėmis dalimis, sumažės, tačiau kiekio sumažėjimą kūrėjai ketina kompensuoti kokybe. Lygiai bus didesni ir galės būti įveikiami keliais skirtingais būdais. Veiksmas vystysis Rusijoje, Kinijoje, Olandijoje, Prancūzijoje, Didžiojoje Britanijoje ir daugelyje kitų egzotiškų kampelių. Būtina pažymėti ir įvertinti šių vietovių architektūros realistiškumą, vietinių žmonių akcentą, skirtingą kiekvienoje šalyje.

Priešų DI patobulintas iki išties aukšto lygio. Dabar jie atpažįsta ir reaguoja į nelogišką herojaus elgesį. Pavyzdžiui, jei nuspręsite apibėgti aplink sargą kelis kartus, jis pradės jus įtarti.

Jei vilkėsite priešų drabužius ir laikysitės nuo sargų toliau, viskas vyks sklandžiai, bet jei priartėsite pakankamai arti ir jūsų veidą pastebės, laukite didesnių nemalonumų. „Hitman: Contracts“ neišgąsdins pradinukų, bet „hardcore“ mėgėjams pasiūlys tikrą mėsmalę aukščiausiu sudėtingumo lygiu. Tradiciškai žaidime nėra multiplayer režimo — kūrėjai teisingai mano, kad tokio stiliaus projektas turi likti vieno žaidėjo pasimėgavimui.

Pabaigai — vienas iš įdomesnių dalykų apie kovos sistemą. Priklausomai nuo to, iš kokios pusės pulsite priešininką, Agentas 47 su tais pačiais ginklais naudos skirtingus judesius. Veiksmas prasidės paspaudus vis tą patį „attack“ mygtuką, tačiau animacija ir nužudymas jau kitokie. Bendras žaidimo ginklų arsenalas taip pat smarkiai papildytas naujais pavyzdžiais (ir keliais seniai pažįstamais, dėl kurių dar teks paprakaituoti).

Vykdydami misiją galėsite naudotis švirkštais, kiniškais kardais, antklodėmis, kastuvu, uzi automatais ir daugeliu kitų ginklų. Paklausite, kam reikalinga antklodė? Ją naudosite tam, kad pritildytumėte šūvį, jei nenorėsite būti greitai aptiktas priešų.

Neatrodo, kad „Hitman: Contracts“ padarys perversmą stealth–action žanre.

Tačiau tikrai tikėtina, kad šiuo savo žaidimu „IO Interactive“ rimtai patobulins ir pakels į naują lygį jų pačių pasiūlytą unikalų stealth žmogžudysčių stilių. Taigi suspaudę kumščius nekantriai laukiame žaidimo premjeros, kuri įvyks jau pavasarį.