Jungtinėse Valstijose atlikto vartotojų nuomonės tyrimo rezultatai atskleidė, jog mobiliųjų telefonų išvaizda bei patogumas pradėti vertinti gerokai labiau nei jų funkcijos.

24 procentai apklaustųjų nurodė, jog daugiausiai dėmesio rinkdamiesi telefoną skiria jo išvaizdai. Vartojimo patogumas svarbiausias 20 procentų, tvirtumas – 19%, akumuliatoriaus talpa – 15% amerikiečių.

Tai, jog didėja patogumo naudoti svarba tyrėjai sieja su mobiliųjų telefonų funkcijų skaičiaus didėjimu. Norint naujų telefonų galimybėse nepasiklysti patogus valdymas itin svarbus.

Labiausiai patenkinti savo turimais mobiliaisiais, tyrimo duomenimis, yra LG ir „Sanyo“ pagamintų telefonų savininkai.

22% apklaustųjų nurodė iš papildomų mobiliojo telefono funkcijų dažniausiai naudojantys laisvų rankų garsiakalbį. 19% dažnai rašo tekstinius pranešimus. Žaidimai domina 15%, na o fotografavimas – 14% mobiliųjų telefonų vartotojų.

Rinkos ekspertai teigia, jog tipiškas JAV gyvenantis mobiliojo telefono pirkėjas per pastaruosius metus ženkliai subrendo. Jų teigimu, to buvo galima tikėtis, tačiau stebina virsmo greitis. Daugelis mobilių telefonų savininku kalbėdami apie įrenginių privalumus net nemini integruotų fotokamerų, spalvotų ekranų, polifoninių melodijų ar galimybės groti MP3.