Techninis „Crysis“ filmukas

Praėjo beveik dveji metai po to, kai netikėtai ir labai triukšmingai į kompiuterinių žaidimų sceną įžengė vokiečių kompanija Crytek su savo novatorišku žaidimu „Far Cry“. Ir štai neseniai praėjusios Game Developer Conference metu kompanija pristatė naujausią savo kūrinį – Crysis. Daugelį tiesiog iš koto išvertusi techninių varikliuko galimybių demonstravimas tapo pirmuoju ženklu iš studijos nuo 2004 metų, kai ji pasirašė sutartį su leidybos gigantu EA.

Pirmasis filmukas demonstruoja vos keletą grafinių grožybių, kaip antai, pilnus debesis ar švelnius šešėlius, tačiau jau vien iš to galima susidaryti įspūdį, kaip puikiai atrodo visas pasaulis. Pirmasis žvilgsnis į salą nukrypsta iš oro, o vėliau persikelia į džiunglių gilumą, kur demonstruojami visi šešėliai, bei kitos grožybės. Vėliau mūsų dėmesiui yra pateikiama 10 sekundžių trukmės džiunglių karo ištrauka, kuri abejingu, manau, nepaliks. Galiausiai prieš mūsų akis išdygsta didelis, juodas, gigantiškas padaras ir filmukas pasibaigia.

Crytek prezidentas ir valdybos narys Cevat Yerli teigia, jog žaidimas turės mokslinės fantastikos siužetą su keliomis, epinėmis užuominomis (kas tai yra, palieku spręsti tik jums). Tačiau, tai nebus paprasta ar jau šimtą kartų girdėta ateivių užpuolimo scena. Yerli sako, kad jie nori sukurti tokią istoriją, kuri sudomintų žaidėją iki pat galo ir abejingų nepaliktų nė vieno. Beje, jei jums kartais pasirodė, jog scena iš džiunglių šiek tiek primena Far Cry, tai Yerli griežtai atmeta bet kokį sąryšį (prisiminkime parduotas teises) ir tikina, kad žaidimas turės visiškai savarankišką istoriją, su stipriais personažais.

Yerli taip pat pažymėjo, kad žaidimas savyje turės visas moderniausias šių dienų grafikos technologijas: švelnius šešėlius, „laukų tirštumą“, „aukštas dinaminis apšvietimas“ ir daugybę kitų. Vis dėl to, Crysis užduotis yra ne surinkti savyje moderniausias technologijas, o jas pritaikyti bendram žaidimo vaizdui. Kadangi labai dažnai daugelio dalykų mes netgi nepastebime.

Vienas iš įdomesnių naujojo Crysis dalykų, bus galimybės sunaikinti džiunglėse esančią augmeniją. Ir nors tai neskamba kažkaip labai galingai, tačiau pamačius tai žaidimo eigoje, atsiveria tikrai nemažos galimybės tai panaudoti pačiame žaidimo stiliuje. Yerli paaiškino, jog anksčiau žaidimuose visa augmenija buvo naudojama tik kaip priedanga, bet jau dabar jūs galėsite iš jos nuspręsti kur, pavyzdžiui, slepiasi vienas iš jūsų priešų. O filmuke matytas momentas, kai kulkosvaidžio kulkos numuša medį, gali netgi pasitarnauti jums, kadangi Yerli teigia, jog kartais toks medis gali užmušti ir pasipainiojusį priešą.

Yerli žada, kad kompanija jau pasimokė iš savo praeities klaidų, kurios buvo padarytos Far Cry žaidime. Visų pirma galime paminėti mutantų įvedimą kažkur nuo pusės žaidimo. Iki tol, tai buvo įdomi, unikali ir tuo pat metu paprasta šaudyklė, kurioje mes turėjome netgi tikrai nemažai laisvės. Tai patiko labai dideliai daliai žaidėjų, tačiau kai žaidime pasirodė mutantai, jis tapo panašus į visas kitas šaudykles ir nebeteko savo auros.

Ir nors dar kol kas ankstoka kalbėti apie žaidimo detales, visgi Yerli pateikia keletą detalių iš daugelio žaidimų režimo. Visų pirma buvo perrašyti senieji kodai, naudoti Far Cry žaidime, kas turėtų pagerinti šią funkciją. Antrą, jūsų dėmesiui bus pristatyti nauji ir visiškai kitokie režimai, kaip kad taktinis „deatmatch“ ar taktinis komandinis „deathmatch“. Visa tai turėtų neabejotinai pasiūlyti žaidėjams naujos kartos šaudyklę, su puikią tinklo funkcija.

Tikiu, kad daugelį iš jūsų kankino vienas klausimas – kokio gi monstro reikės, kad eitų šis žaidimas? Net pats Yerli pripažįsta, jog norint grožėtis visomis funkcijomis, reikėtų jau dabar pradėti taupyti naujam kompiuteriui. Tačiau kadangi ir pats Far Cry buvo ganėtinai draugiškas su visomis sistemos, tai ir su Crysis turėtų būti panašiai. Visgi Yerli pripažįsta, kad su naujai išleista Windows Vista operacine sistema, žaidimas turėtų veikti geriau nei su kitomis.

Kol kas žaidimas atrodo puikiai ir daugiau turėtumėme sužinoti jau E3 parodos metu.