Jau greitai trečioji „Assassin‘s Creed“ serijos dalis pasieks ir asmeninių kompiuterių vartotojus, kurie tiesiog maldaute maldauja naujų nuotykių su visiems gerai pažįstamu žudiku iš Renesanso Ezio Auditore da Firenze bei šių dienų herojumi Desmond Miles. Žaidimas žavi tuo, jog keliaujant vis toliau ir stebint įvykius atsakymų būna beveik visada mažiau nei klausimų, netikėti siužeto vingiai lyg prie kokio serialo sutraukia milijonus žaidėjų. Nors asmeninių kompiuterių savininkus „Assassin‘s Creed Brotherhood“ pasieks net keturiais mėnesiais vėliau nei konsolių žaidėjus – nusiminti ir bambėti neverta. Laukimas atėjo į pabaigą, o kartu su žaidimu pasirodys ir visi parsisiunčiamo turinio paketai, visiškai nemokamai! Taigi, laikas aptarti spaudai skirtą išankstinę žaidimo versiją, kurią lyg po padidamuoju stiklu narsčiau visą savaitę.

Brandesnis, todėl dar geriau!

Savaime suprantama, siužetinė linija, ar turėčiau pasakyti, dvi siužetinės linijos asmeninių kompiuterių versijoje tikrai nesiskiria nuo konsolėms skirtos žaidimo versijos. Kaip ir tikras „Assassin’s Creed“ serijos fanas žino, vėl valdysime du žudikus, vieną gyvenusį praeityje, o kitą – dabartyje. Patekti į savo protėvio Ezio Auditore prisiminimus, Desmond Miles gali tik pasitelkęs fantastišką įrenginį, pavadinimus Animus. Tačiau vadinamieji žudikai privalo skubiai veikti, jų didžiausi priešininkai, praeityje vadinti tiesiog tamplieriais, o dabar dirbantys, pasivadinę “Abstergo Industries“, siekia užkariauti visą pasaulį bei paversti visus žmones nuolankiais tarnais. Tam pasiekti, tamplieriai privalo surasti paslaptingus senovinius artifaktus, vadinamus “Edeno dalimis“, kurie slepia nesuvokiamą galią.

Šioje žaidimo dalyje Desmond’as bei jo draugai, Lucy, Shawn ir Rebecca, privalo nesnausti. „Abstergo Industries“ už mažiau nei 50 dienų į kosmosą paleis savo palydovinę stebėjimo sistemą ir taip visi žudikams, kurie kovoja prieš tamplierius ir stengiasi išgelbėti pasaulį, bus surasti ir blogiukų viešpatavimo jau niekas nebesutrukdys. Pagrindinis veikėjas turės kaip reikiant pasistengti, kad per šitokį mažą laiko tarpą sugriautų šią blogio imperiją, todėl laikas dar kartą gulti į Animus ir ieškoti paslaptingųjų galios įrankių.

Nusikėlus į praeitį, Ezio Auditore tiesiog švenčia, jis jaučiasi, jog jo darbas pagaliau atliktas. Pagrindinis priešininkas sutriuškintas, keistas deivės pranešimas išklausytas, viskas, kas galėjo būti jo valioje – lyg ir padaryta. Tačiau neilgai trukus sutinkamas naujas antagonistas, Cesare Borgia, kuris suduoda dar vieną smugį ne tik Ezio šeimai bei jam pačiam, bet ir taikiems Monteriggioni miestelio gyventojams. Nieko nebelieka kaip tik keršyti. Dar kartą.

Konservatyvus spindesys

Nors spaudai skirta žaidimo versija pasiūlė išbandyti, viso labo, tik dvi Ezio atsiminimų dalis iš devynių, tačiau jau dabar galima susidaryti labai ryškų ir objektyvų įspūdį apie techninius žaidimo aspektus. Iš grafinės pusės, „Assassin’s Creed: Brotherhood“ atrodo šiek tiek geriau nei antroji dalyje, nors šitoks pasikeitimas kartais beveik nepastebimas. Ypatingai šauniai atrodo Roma, kai ją išvystame Ezio akimis. Tamsiai mėlynas dangus, Koliziejus, Panteonas, Forumas ir kiti įžymūs architektūros šedevrai – viskas iš pradžių tiesiog pritrenkia ir priverčia svarstyti kur pirmiau būtų verta apsilankyti. Veikėjai yra šiek tiek detalesni nei anksčiau, veikėjų emocijos – žymiai išraiškingesnės, judesiai – tikroviškesni. Žaidimas tam optimizuotas vidutiniškai, šiek tiek silpnesnių kompiuterių sąvininkai gali susidurti su savaime suprantamais nepatogumais, kaip strigimas ir pnš., ypatingai šie trūkumai išryškės vaizduojant daugiau veikėjų ar daugiau pastatų turinčias erdves.

Kadangi Roma, miestas ne iš mažųjų, kūrėjai siūlo patogesnį susisiekimą – arklius. Juos galima išsikviesti bet kur, tereikės Ezio sušvilpti ir šaunus žirgas prisistatys kaip koks taksi automobilis – žaibiškai ir neaišku iš kur. Investuojant į Romą (apie ką truputį plačiau vėliau), galima restauruoti slaptuosius žudikų tunelius, kurie žaibiškai nukels į bet kurį miesto kampelį, taip pat, norint greitai atsidurti ant aukštos sienos, galima pasinaudoti šalia esančiu, savotišku liftu. Kaip kūrėjai žadėjo taip ir padarė – ištyrinėti kiekvieną Romos kampą prireiks net keletos valandų, o ir ši ekskursija nėra nuobodi, kadangi kūrėjai išties pasistengė, atkuriant autentišką miesto vaizdą.

Nuo antrosios dalies liko nepakitusi ekonominė sistema, tačiau šį kartą tenka investuoti ne į mažąjį dėdės Mario miestelį, o į pačią Romą. Naikinant Borgia įtaką Romoje, griaunant įvairius stebėjimo bokštus, bei žudant blogiukų patikėtinius tam tikrame rajone, galima imti atnaujinti įvairius pastatus – nuo arklidžių iki bankų bei ginklų parduotuvių. Kiekvienas atnaujinimas didina įplaukas ir taip galima pirkti vis stambesnio masto renovavimo darbus ar įsigyti tobulesnę ginkluotę sau.

…Ir šis tas naujo!

Svarbus pasikeitimas yra, jog nuo šiol visą persekiojimo ir žudymo smagumą galėsite patirti ir su savo draugais. Taip, „Assassin’s Creed: Brotherhood“ gali pasigirti daugelio žaidėjų režimu, kuriame žaidėjai žais savotišką katės ir pelės žaidimą. Medžiotojai privalės surasti savo taikinį, pagal duotą kontraktą ir jį nužudyti, o medžiojamasis turės visais įmanomais būdais pasprukti nuo persekiotojo. Kūrėjai pasiūlė net tam tikras klases, kurios turės unikalias galimybes. Vieni gali pasiversti visiškai kitu priešininku, kurio medžiotojas neieško, kiti gali tapti nematomais ir t.t. Tai tikrai turėtų garantuoti daug smagių valandų.Labai svarbu yra tai, jog vieno žaidėjo režime nuo šiol nebereikia interneto ryšio, kas anksčiau tiesiog gerdavo žaidėjų kraują ir buvo itin įkyru.

Kitas svarbus pasikeitimas yra tas, jog nuo šiol vykdant užduotis vieno žaidėjo režime, svarbu atlikti jį būtent taip, kaip praeityje atliko Ezio, t.y. įvykdyti tam tikrą papildomą užduotį, kaip neprarasti gyvybių, nužudyti taikinį tam tikroje vietoje ar tam tikru būdu ir t.t. Puikiai atlikus šias užduotis atsirakins papildomi atsiminimai, kurie nukels mus į tokius Ezio gyvenimo momentus, kokių dar nesame matę anksčiau.

Be abejo nuo šiol siūloma ir naujų ginklų, tokių kaip arbaletas ar net vienas iš “Edeno dalių“, kurį, deja, teks naudoti tik keliose misijose. Su įvairiais naujais ginklais pristatyta ir įvairių priešininkų pribaigimo judesių. Nuo šiol galima suvaryti savo peilį taikiniui į vidurius ir tada iššauti iš savo žaviojo senovinio revolverio ar paleisti smėlio priešininkui į akis ir tada belieka jį skubiai pribaigti. Tai iš tiesų privers žaidėjus likti išsižiojusius. Valdymas tam pritaikytas iš tiesų neblogai. Kovose suktis su klaviatūra ir pelyte yra visiškai nesunku, todėl tiesiog gražiais apsisukimais patiesti priešininkus ne tik nesudėtinga, bet ir labai linksma.

Tai štai kas mūsų laukia

Tai, galima sakyti, dar ne viskas, ką mums siūlo „Assassin’s Creed: Brotherhood“, tačiau ėmus ir atskleidus viską, jums nebūtų palikta nė lašelio intrigos. Galima sakyti, jog būtent šis žaidimas yra tikrai vienas iš geriausių produktų, kuris siūlomas asmeninių kompiuterių rinkai šiemet. Kiekvienas „Assassin’s Creed“ fanas turi būti pasiruošęs šią savaitę atsisakyti bet kokių svarbesnių planų, bei pasiruošti praleisti vieną kitą bemiegę naktelę.