Pirmoji Overlord žaidimo dalis buvo įdomi ir linksma. Nors teko ten valdyti herojų, kuris yra blogas, tačiau viskas pateikiama su humoru bei linksmomis ir gražiomis aplinkomis. Galbūt daugeliui žaidimas dėl to ir patiko. Neišimtis ir antroji Overlord dalis.

Po puikaus pirmosios žaidimo dalies pasirodymo, kūrėjai nusprendė tęsti goblinų karaliaus nuotykius. Žaidime vėl imamės Overlordo vaidmens, kuriam blogus darbus padeda daryti goblinai ( žaidime vadinami minionais). Naujoji dalis prasideda, kai minionai ieško naujo valdovo. Senasis minionų išminčius, Overlordo patarėjas, pastebi naują galimą šeimininką. Tik jis dar vaikas!

Pirmoji misija, kuri skirta serijos naujokų apmokymams, prasideda kai būsimas Overlordas yra dar mažas. Atsiduriame kalėdinėje šventėje, kur mūsų valdomas blogasis herojus lakstytamas su mažyte lazda pradeda gązdinti miestelio vaikus, savo žiauriu elgesiu. Ne, pergyventi dėl to, kad žaidime mušami vaikai nereikia, tokios galimybės tiesiog nėra. Minionai pamato, kad mažasis jau dabar yra blogas, todėl nusprendžia, kad jis gali būti puikus naujas valdovas. Jie prisideda prie jo ir padeda siaubti miestelį. Tačiau, patektį į miestelio aikštę, kurioje vyksta kalėdinė šventė mažajam valdovui ir minionams nepavyksta. Miestelėnai pamatę keistus padarus neįsileidžia. Pagalbos patekti į Kalėdinę miestelio šventę sulaukiame iš mažos mergaitės, kuri padeda aprengti minionus vaikų drabužiais, tam kad apgautume miestelėnus ir būtume įleisti į miestelio aikštę. Žinoma, kokia geriausia niekšybė Kalėdų išvakarėse? Taip – sudeginti Kalėdų eglutę!!!

Kai eglutė užsiliepsnoja ir tampa puikiu Kalėdų fejerverku, netrukus miestelį užpuola Empire šalies generolas, reikalaujantis magija užsiimančio žmogaus. Miestelėnai atiduoda mažajį Overlordą! Štai nuo čia ir prasideda žaidimo istorija, kurios metu mes pagrinde turėsimės varžytis su Empire šalimi, kuri yra tarsi mūsų realiame pasaulyje kadaise gyvavusi Romos imperija. Vos mažasis Overlordas atsiduria už miestelio sienų, tenka susikauti su Empire kariais, kurių tikrai nemažai. Jau pirmoje žaidimo misijoje kūrėjai suteikė malonumą išbandyti vieną puikią žaidimo naujovę, tai katapultą, iš kurios labai smagu šaudyti į žygiuojančius Empire karius.

Vėliau Overlordas suauga ir tenka leistis į kelionę, tam kad užkariauti aplink esančias teritorijas. Kaip ir minėjau, pagrindinė žaidimo istorija vystosi tarp Overlordo ir Empire šalies ir jos pavergtos elfų tautos. Nors pirmosios misijos prasideda šiaurėje, kur gyvena, ne eskimai, o tikriausiai Šaltukai (Frostling), kurie paimti iš „Age of Wonders“ žaidimo (pastarasis taip pat kurtas Triumph Studios). Taigi, kaip ir pirmoji žaidimo dalis taip ir ši turės nemažai sąsajų su AOW pasauliu. Taigi eidami per šiaurę ir naikindami nedidelius šaltukų kraštus, sutiksime elfus, kurie pastoja kelią ir išgelbsti kiklopą, kurį Overlordas vejasi.

Kovoje su elfų karaliumi iš jo atimame laivą ir vejamės jį į nepaprasto grožio Everlight salą. Taip, antroje žaidimo dalyje turėsime galimybę plaukioti laivais! Tiesa, nebus tiek daug vietų, kuriose teks plaukioti laivu, tačiau, pasilinksminti tikrai užteks. Pasiekę salą turėsime tinkamai sudėlioti išmėtytus raktus, tam kad atrakintume didelius vartus ir galėtume plaukti toliau ir pasiekti šventyklą, kurioje teks susikauti su vorų karaliene. Vėliau nukeliausime į elfų miestą, kuriame jau įsigalėję Empire žmonės, čia teks nugalėti priešo armiją ir užimti miestą.

Tikriausiai verta paminėti, jog be pagrindinės žaidimo istorijos žaidime bus ir šalutinės, kaip pavyzdžiui išnaikinti mieste esančius žmones ir visiškai perimti miesto valdymą, kuriame atsiras ir Overlordo sargybiniai. Tęsiant pagrindinę žaidimo istoriją reiktų pažymėti, kad teks apsilankyti žemėse, kurios dėl savo prakeikimo atrodo tinkamos gyventi zombiams ir magiškų galių turinčiam elfų karaliui, kuris čia slepiasi. Čia teks ieškoti pamestų daiktų, tačiau, kaip ir visada, čia įsibraus Empire kariuomenė, su kuria teks susikauti.

Tikriausiai be gražios salos ir elfų miestų tokį pat įspūdį paliko Empire šalies miestas, kurio architektūra tokia pati, kaip ir Romos imperijos :). Triumph tikrai netingėjo ir sukūrė gražius pastatus, kuriuos galėsime su savo minionais nusiaubti. Overlord II žaidime galėsime padaryti daug daugiau žalos pastatams; ne tik versti marmurines kolonas, bet sugriauti dalį namų. Žinoma, galėsime siaubti ir elfų miestus, kurie dar gražiau išpuošti ir įvairiausiomis gėrybėmis nukrauti.

Žaidimo istorijos pabaiga gal kiek netikėta, ir galbūt ne per daug sužavinti, norėtųsi lyg kažko daugiau. Bendrai kalbant apie žaidimo eigą, viskas padaryta neblogai, teks iš vienos vietos keltis į kitą, kad surasti tam tinkamus artefaktus, kad vėliau galėtume eiti toliau kitose vietose. Kaip pavyzdį galima paminėti tų pačių minionų artefaktus, kuriuos reiks surasti, tam kad galėtume išsišaukti raudonus, žalius ar mėlynus minionus. Rudieni, kurie yra patys stipriausi kovoje, bus nuo pat pradžios. Minionų atrakinimų tvarka išdėstyta, kaip ir pirmoje dalyje, pirmiausia atrakiname raudonuosius, kurie atsparūs ugniai, vėliau žaliuosius, kurie lengvai vaikšto po užnuodytas teritorijas ir galiausiai mėlynuosius, kurie gali plaukioti ir vaikščioti per magijos „peklas“ bei atgaivinti kovoje žuvusius minionus.

Overlord II žaidime kūrėjai nusprendė suteikti galimybę minionams pasikinkyti įvairius gyvūnus. Taip jie tampa stipresni ne tik kovoje, bet ir tam tikrose vietose. Rudi minionai galės joti ant vilkų, kurie kovoje padeda žudant priešą, taip pat šie gali peršokti per nedidelį griovį ir atnešti nepasiekiamą turtą ar atidaryti vartus. Toliau nenorėdamas atskleisti ant ko joja kiti minionai tiesiog nepasakosiu, nes tas kas dar nežaidė žaidimo, bus staigmena :).

Tęsiant apie naujoves, galima paminėti ir tai, kad dabar minionai galės surasti daug daugiau įvairių ginklų ir šarvų, kurie padės kovoje. Dar viena puiki naujovė tiems, kas prisiriša prie minionų, jei netyčia karys žus kovoje, jį bus galima prikelti savo pilyje. Tiesa, tai kainuos sielų, kurias gausime kovodami su priešu. Na, o kuo ilgiau minionas gyvens ir kuo daugiau kovos, tuo jo stiprumo lygis bus didesnis ir tai matysis jo kovoje. Tokie minionai turės daugiau gyvybės taškų. Taip pat minionus galima bus treniruoti už tam tikrus kristalus, kurie antroje dalyje yra taip pat naujiena. Rinksime dviejų skirtingų rūšių kristalus, baltus r juodus, už juos treniruosime ne tik minionus, bet galėsime stiprinti Overlordo šarvus bei ginklus, kurių šį kartą kur kas daugiau. Žinoma, Overlordas galės gerinti savo magijos galias, kurios žaidime pakitusios. Nebegalėsime laidyti ugnies kamuolių, savo magijos galiomis Overlordas dabar galės tiesiog išsiurbti gyvybę ir priešo, o taip pat, bus galima iš savų minionų išsiurbti gyvybę ir taip atgauti prarastas gyvybės jėgas.

Nors žaidimas nėra trumpas ir galbūt reikalauja tiek pat laiko jį peržaisti, kaip ir pirmoji dalis, tačiau, visoms naujovėms, treniruočių būdams atrasti laiko tiesiog ne per daugiausiai. Kol surandi visus artefaktus, kurie padeda išrasti geresnius šarvus, papildyti gyvybės ar manos išteklius, žaidimas ima ir baigiasi. Nors užbaigus pagrindinę žaidimo istoriją žaisti galima toliau įveikiant šalutines misijas, tačiau, jų labai mažai ir žaidime tiesiog nebebus ką veikti. Norėtųsi kažko daugiau, nepadeda ir tai, kad antroje dalyje misijų žemėlapiai didesni. Juose įvykdžius užduotis nebebus nieko įdomaus, ką galėtume tyrinėti… nebent iš naujo apiplėsinėti nuolat ten nuvykus iš kažkur atsiradusias skrynias ar puodus, kuriuose galima rasti pinigų ar ginklų minionams.

Koks Overlordas be savo rūmų! Naujojo Overlordo pilis kur kas didesnė, o nuolatinis jos gražinimas ją padarys tikriai puikia vieta gyventi blogio valdovui. Nors pilyje Overlordas apsigyvens kai ji dar netvarkyta ir apgriauta, tačiau labai greitai ją sutvarkys čia nuolat dirbantys minionai, o iš priešų pavogus arfą, senasis klounas, kuris šį kartą beakis, vadovaus orkestrui ir dar sakydamas įvairius eilėraščius linksmins naują valdovą. Šį kartą galimybių gražinti pilį nebus tiek daug, tačiau, atrodo, tai nedidė netektis, nes sutvarkius pilis atrodys tikrai gražiai.

Žaidimo grafika yra netaip jau daug pakitusi nuo pirmosios žaidimo dalies, tačiau gražesnė ir, kas svarbiausia, labiau optimizuota, todėl žaidimas geriau veiks ant tokio pat galingumo kompiuterio kaip ir pirmoji žaidimo dalis. Nors grafika mažai pakitusi, bet tai nėra blogai, nes išradingi kūrėjai varikliuką puikiai išnaudojo ir sukūrė gražias teritorijas. Vien ko vertas elfų miestas, kurio architektūra puiki! Tarsi, tai pastatė elfai! Pabuvojus Everlight saloje galima pasidžiaugti gražiomis vietomis. Taip pat sužavi ir Empire miestas, kuris sukurtas pagal Romos imperijos architektūrą. Kaip ir pirmoji žaidimo dalis, taip ir antroji neatrodo panašus į tikrovę, bet tokiam žaidimui to tiesiog ir nereikia, todėl viskas savo vietoje.

Muzika žaisti netrukdo. Kartais ir padeda. Nors ilgiau užsibuvus kurioje nors teritorijoje ausys pastebi, jog muzikos takelis nuolat kartojasi. Bet žaidime galima išgirsti ir visai neblogų melodijų, kurios mielos ausiai. Deja, tokių takelių, dėl kurių galėtųme ploti rankomis, žaidime neišgirsime. Garsai neblogi, tačiau nemažai jau girdėta, ypač klausantis minionų šūksnių, kurių dauguma paimta iš pirmosios dalies. Bet ar tai blogai? Ne, juk minionai tie patys! Apskritai, žaidime garsai veikia taip kaip ir turėtų tokiam žaidimui: džiunglėse girdėsim paukščius, miestose žmonių vaitojimus (kai eidami viską griausime). Žaidimas komiškas, todėl ir veikėjų įgarsinimas prajuokina. Viskas savo vietoje.

Bendrai apibudinant žaidimą galima pasakyti, kad žaidimas nenusileidžia pirmajai Overlord daliai, tačiau, peržaidus supranti, kad norisi daugiau! Žaidimas per trumpas, ypač labai norėtųsi daugiau šalutinių misijų, kurios kompensuotų pasibaigusį žaidimą, arba būtų galima atitrūkti nuo pagrindinės istorijos ir leistis į įvairiausias keliones atrandant kažką naujo ir įdomaus. Galbūt ilgiausia šalutinė misija yra nužudyti 1000 gnomų. Labai tikėtina, kad kūrėjai pristatys žaidimo papildymų. Visgi, papildymai visuomet lieka papildymais. Juk visada labiausiai žaidėjus džiugina pagrindinis žaidimas. Tikėkimės, kad, jei kūrėjai nuspręs sukurti naują žaidimo dalį, ji bus dar įvairesnė ir, žinoma, labiau „išbaigta“.