Išsiųsta: Kovos barža Omnis Arcanum, Opiko V sistema

Paskirtis: Broliui-Kapitonui Davian Thule, Krono planeta

Autorius: Kapitulos Vadas Gabriel Angelos

Tema: Krono planeta

Dekodavimo lygis: Topaz

Dienos mintis: Žinios yra galia, gerai ją saugok

Broli Davianai, tau paskirta atsakinga užduotis užimti Krono planetą. Mūsų manymu, joje turėtų būti relikvijų, bylojančių apie mūsų Kapitulos praeitį, Įsteigiamąją Kapitulą ir Nežinomąjį Primarchą. Kad išaiškintume ir išsaugotume šias paslaptis, tau duodama užduotis užimti visą planetą, joje turi nelikti nė vieno ne Kosmodesantininko. Kraujo Varnų garbė gula ant tavo pečių!

Krono planeta suskirstyta į keliolika sektorių. Į vienus papuola paprastos žemės, į kitus – ypatingos, trečiose stovi mūsų ir priešininkų sostinės. Užėmęs papastas zonas tu gausi garbės sargybos karių iš Pirmosios Kuopos bei planetinio pareikalavimo taškų. Žvalgybos žiniomis, kažkas panašaus galioja ir mūsų priešininkams. Ypatingos zonos suteiks privalumus mūšio lauke: kosmo uostas leis pulti bet kurią teritoriją, išskyus sostines, nes jų priešlėktuvinė gynyba per tobula, šachtų įrenginiai leis gaminti bazės pastatų dalis, kurias bus galima greitai surinkti naujo mūšio vietoje ir taip toliau. Užimti sostines bus sunkiausia, bet tik taip galima pašalinti kitų priešų grėsmę. Aišku, sostines puldinės ir kiti priešai ir kiekviena nugalėjusios ir nugalėtos rasės kombinacija bus kitokia.

Be mūsų brolių, planetą užimti bandys besieliai Nekronų kariai, naivūs Didesnio Gėrio pasiekėjai T‘au, senieji mūsų pažįstami Eldarai iš Utvės, vedami jau pažįstamos Aiškiaregės Taldeer, ją persekiojanti Imperijos Gvardija, vedama Luko Aleksanderio, išdavikų Žodžio Nešėjų legiono kariai ir Orkai, vadovaujami iš Lorn V pabėgusio Gogutzo. Turite nugalėti ir sunaikinti juos visus – net Imperijos Gvardiją, jei pastarieji nesutiks pasitraukti. Ir neleiskite sau prarasti nė vienos zonos – kaip ir pas mūsų, taip ir priešo laimėjimo atveju jo pastatyta bazė liks toje zonoje ir ją atsikariauti bus nepalyginamai sunkiau.

Beje, už įvairius pasiekimus mūšyje iš mūsų šventų ginklų saugyklų tau bus leista pasirinkti unikalios įrangos, sustiprinsiančios tavo sveikatą, ataką ar kitus faktorius. Iš skautų sužinojome, kas tą galima taikyti ir priešams. Turėk omenyje, kad Chaoso pajėgų vadas, surinkęs visą įrangą bus laikomas vertu tapti ir taps demonų princu. Todėl su juo reikia elgtis ypač atsargiai.

Iš tavo kovos įrašų matau, kad jau esi susidūręs su visomis Krone kovojančiomis rasėmis, išskyrus T‘au ir Nekronus, todėl suteiksiu žinias tik apie ypatingesnius jų dalinius.

Mes žinome, kad Eldarai, tie mirštantys žvaigždžių sūnūs, pasitelkė į pagalbą paslaptinguosius Besijuokiančio Dievo tarnus Arlekinus. Tiksliau, šiame mūšyje gali susidūrti su Arlekinėmis, nes atsiųstos išskirtinai moteris. Nenuvertink šių grakščių būtybių, nes jų Mirties Šokis gali tapti daugelio karių mirties priežastimi. O Arlekino Bučinys yra garantuota mirtis: šis vamzdelis su monopluoštu ne tik sumals aukos vidurius, bet ir ją susprogdins, aptaškydamas verdančiu kraujo jos kovos draugus. Belieka džiaugtis, kad dėl jų retumo mūšio lauke nebus daugiau trejų. Orkai pasitelkė Flash Gitz, iš jų grubios kalbos verčiant, Blyksnio Gezus. Šie orkai yra silpnesni negu kiti žaliaodžiai, bet juos visiškai užvaldęs toks neįprastas jų kapojimąsi dievinančiai rasei troškimas priešus nugalėti ginklų ugnimi. Todėl šių karių būrių reikia vengti ir kovoti tik ranka rankon.

Gali būti, kad teks kovoti su Imperijos Gvardija, todėl informuoju, kad jie naudos sunkiųjų ginklų platformas. Nors ir gvardiečiai yra tik žmonės, šios platformos gali priaryti didelės žalos, nes yra ginkluotos kariuos šienaujančiais sunkiaisiais žaibosvaidžiais. Jos gali panaudoti ir lazpatrankas bei auto patrankas, todėl geriau juos užklupti kelyje arba panaudoti artileriją. Žodžio Nešėjai gali padėti savo vadui pasiekti demoniškumą ir taip jis amžiams patapti demonų princu. Su juo reikia kovoti labai atsargiai. Tam Ordo Maleus mums į pagalbą atsiunti Pilkuosius Riterius, pasišventusius kovai su demonais mūsų brolius. Mūšio lauke jų bis tik vienas būrys, bet dėl savo psikerinių sugebėjimų jie taps Imperatoriaus priežų pražūtimi.

Tau reikėtų paaiškinti apie kitas dvi rases. Nekronai yra tūkstančių metų senumo besieliai robotai, kažkada buvę nekrontyrų rase. Jų bazėje išties svarbus tik vienas pastatas – Monolitas, turintis keturias faze – nuo tik truputį išlindusio iš žemės iki mobilios bazės ir ginklų platformos. Per jį į mūšį atkeliauja absoliučiai visi Nekronų kariai. Kadangi ši rasė vsiškai pasišventusi visų gyvųjų genocidui, jiems nereikia, kaip kitoms rasėms, užgrobti strateginių taškų, kad gautų pareikalavimo taškų, įrodančių jų vertę mūšio lauke. Jie užgrobs šias vietoves, kad galėtų greičiau vykdyto savo procesus. Techkunigai ir techdesantininkai mano, kad didesnis užimtas plotas leidžia jiems lengviau teleportuoti savo karius iš katakombų. Tam jie naudos energiją, todėl Nekronų bazėse pilna elektros generatorių. Jų kariai yra išties stiprūs, gal net stipresni už mus, Adeptus Astartes.

Kadangi jie yra negyvi robotai, ne visus galima užmušti pirmu kartu. Kartais jie gali atgyti mūšio lauke. Nutraukta viršutinė dalis gali atšliaužt prie kojų, susijungt ir kovot toliau, Wraith uodega gali atlikti būtinus pataisymus ir prikelt likusią savo dalį, Spyders vidiniai mechanizmai gali jį reanimuoti. Visus žuvusius Nekronus gali prikelti Nekronų Lordas, panaudojęs Prikėlimo Sferą, prikeliančią absoliučiai visus toje vietoje kritusius jų karius. Be Nekronų Lordo, galinčio teleportuotis, prikėlinėti ir daryti kitokius manevrus, reikia saugotis Nudirtųjų, kurie apsigobę nulupta žmogaus oda ir turi kardus vietoje pirštų. Jie ypač pavojingi, nes gali teleportuotis atgal į bazę, sulįst į Monolitą, o iš jo keliauti į bet kurią mūšio lauko vietą.

Parijai, žmogaus ir mašinos hibridai yra labai galingi ir kiekvienu smūgiu mažina ne tik esamą, bet ir teorinę kovos vieneto ištvermę ir tas efektas išlieka tol, kol jų neužmuša. Maždaug 20.000 taškų vertinamas Baneblade jų buvo sudaužytas iki 2000, o teorinis galingumas sumažėjo iki 5000. Tomb Spyder gali surinkti kritusių Nekronų karių palaikus ir perdirbti į naujus karius, Nudirtuosius ar Nemirtinguosius, pastarieji labai sėkmingai kovoja su mašinomis ir pastatais. Prieš puolant Nekronus patariu brolius apginkluoti plazmos šautuvais.

Jeigu pati seniausia Galaktikos rasė Nekronai pasikliauja grubia taktika ir karių individuoliu stiprumo, tai vos 2000 metų gyvuojantys T‘au naudoja karių kombinavimą. Jų Ugnies Karių pulsiniai šautuvai žeidžia labiau negu šventieji žaibosvaidžiai, tačiau jie patys artimoje kovoje yra labai silpni. Todėl šiam reikalui jie naudoja jie naudoja pagalbinės rasės Kroot karius, mosuojančius primityviais šautuvais, bet aršiai besikaunančiais. Kroot ėda žuvusius karius ir dėl tuščių vietų DNR įgauna jų stiprybę, todėl daug mūšių pergyvenęs būrys gali tapti labai pavojingu.

Toks karių derinimas atsispindi visoje T‘au karyboje, kadangi jų kariai, priešingai nei mūsų broliai, specializuojasi tik vienoje srityje. Net jų vadas, Shas‘O Kais, gali tik šaudyti. Nors tau propoguoja Didesnį Gėrį, jų karinės pajėgos nėra vienalytės. Norėdamas gauti stipresnius karius, jų vadas turi pasirinkti tolimesnį technologinį kelią: Mont‘ka, reiškiantis žudantį kelią bei tankus ir kovos šarvus arba Kauyon, žymintis kantrųjį medžiotoją ir leidžiantis kovoje panaudoti daugumą Kroot karių. Bet kuriuo atveju, T‘au rūpi derinimas. Ir patyręs karo vadas tai turi išnaudoti, sunaikindamas atskiras pajėgų dalis. Tą turėsit padaryt ir jūs, broli, nebent juos sunaikintų kas nors kitas.

Broli Davianai, visa Kraujo Varnų Kapitula pasikliauja jumis.

Užimk šį pasaulį Imperatoriau vardu!