„Techland“ maždaug prieš metus anonsavo tokį kooperatyvinį vaidmenų žaidimą „Hellraid“. Daug apie jį nekalbėjo, tačiau žadėjo apjungti klasikinius „hack & slash“ elementus, grobio rinkimą, užduočių vykdymą, ginklų gaminimą, įspūdingas kovas su bosais, išsamų veikėjo vystymą, lyderių lenteles, daug magijos bei dar daugiau. Projektas turėjo pasirodyti praėjusiais metais, bet nepasirodė ir buvo nukeltas į šiuos metus. Dabar gi paaiškėjo, kad projektas dar kartą nukeltas. Šį kartą į 2015-uosius tam, kad žaidimas būtų tinkamai paruoštas ir išleistas ne tik asmeniniams kompiuteriams, bet ir naujosios kartos konsolėms „Xbox One“ bei „PS4“.

Pasak „Dead Island“ kūrėjų „Techland“, žaidimas per praėjusį laiką smarkiai išsiplėtė ir evoliucionavo. Iš esmės tai tai pats žaidimas, tačiau žaidime atsirado nauji režimai – bus galimybė kautis arenoje bei išbandyti specialias arkados stiliaus užduotis. Prie to paties laukia ir kooperatyvinis 4 žaidėjų istorijos režimas. Atsisakyta keturių veikėjų klasių – nuo šiol viskas apjungta vienoje, kas suteiks daugiau galimybių veikėjo vystyme.

Ir žinoma, per tą laiką kūrėjai nusprendė atsisakyti žaidimo išleidimo „Xbox 360“ bei „PS3“ konsolėms bei pereiti prie naujosios kartos įrenginių. Pasak kūrėjų, senosios kartos įrenginių geležis varžė jų galimybes, dėl to ir buvo nuspręsta jų atsisakyti. „Hellraid“ veiks ant „Chrome Engine 6“ variklio, to paties ant kurio veikia ir būsimasis „Dying Light“.

„Xbox One“ bei „PS4“ konsoles žaidimas pasieks 2015 metais, tuo tarpu asmeniniams kompiuteriams skirtą versiją planuojama išleisti „Steam Early Access“ parduotuvėje šį rudenį.