„Square Enix“ Europos ir Amerikos padaliniams vadovaujantis Phil‘as Rogers‘as pripažino, kad „Tomb Raider“ serijos kūrėjai žinojo, jog žaidėjai nusivils jų susitarimu su „Microsoft“. Tai jau tikrai. Tuomet, kai buvo pranešta, jog „Rise of the Tomb Raider“ laikinai bus išleistas tik Xbox konsolėse, internete pasipylė skundai ir peticijos, kuriomis buvo prašoma atšaukti tokį sprendimą.

„Aš tikiuosi, jog gerbėjai žino, kad tai nebuvo lengvas sprendimas“ teigia Rogers‘as. „Aš manau bet kurio lygio partnerystė buvo sprendimas, kurį priimti reikėjo daug laiko. Sprendimą studijos lygmenyje mes priėmėme labai, labai rimtai. Mes žinojome, kad tai kurį laiką nuvils gerbėjus.“

Sprendimas susitrati su „Microsoft“ galiausiai buvo priimtas, kuomet „Square Enix“ pamatė „nuostabią aistrą“ kuriamam žaidimui.

„Dirbdami su mumis anksčiau mažesnėmis apimtimis, jie buvo palaikantys. Tačiau „Rise of the Tomb Raider“ žaidimui jie atsinešė aistrą ir tikėjimą darbu, kurie padėjo mums nustebinti žmones. Žmonės taip turėtų žvelgti į „Microsoft“. Jų atsidavimas „Tomb Raider“ serijai mus stebina“ kalbėjo Rogers‘as.

„Matyti „Tomb Raider“ žaidimą pristatomą šalia „Halo“, „Forza“, „Gears“ žaidimų mums yra nuostabu.“

„Tai tampa svarbiu dalyku. Mes ketina plėsti savo IP, tai yra ilgalaikis sprendimas. Mes perkelsime „Tomb Raider“ seriją į naują lygį. Su „Microsoft“ tikėjimu, aistra ir, tam tikra prasme, raumenimis, mes tikrai manome, kad tai bus nuostabus žaidimas, kuriuo žmonės mėgausis ne vienerius metus“ teigė „Square Enix“ vadovas.

Kaip mes jau žinome, „Rise of the Tomb Raider“ asmeniniuose kompiuteriuose pasirodys kitų metų pradžioje. PlayStation konsolėse žaidimas pasirodys ne anksčiau, kaip po metų nuo išleidimo Xbox konsolėse.