Viena iš Nintendo Wii konsolės populiarumo priežasčių yra jos draugiškumas. Paprastas, judesiu paremtas valdymas, paprasti žaidimukai, paprastas konsolės naudojimas… Tai viskas ko reikia nepatyrusiam, naujam žaidėjui.

Sukurę Wii, Nintendo sugebėjo pasiekti mases žmonių kurie niekada nežaidė ir nė neketino pradėti žaisti žaidimų. Kadangi konsolę pamilo tiek vaikai, tiek suaugę, tiek pagyvenę žmonės, ji tapo masiniu reiškiniu. O apie masinius reiškinius kalba masinės informavimo priemonės, taip dar labiau populiarindamos produktą. Viskas paprasta kaip 2×2. Nintendo tai supranta ir ketina savo draugiškumą demonstruoti dar labiau.

2008-aisiais, žaidimų pramonės guru, Mario kūrėjas Shigeru Miyamoto užpatentavo naują pagalbos technologiją. Panašu, kad ją išnaudos naujasis Super Mario Bros. žaidimai, o sėkmės atveju ši sistema bus pritaikyta daugelyje kitų žaidimų.

Sistemos veikimo principas itin paprastas. Jei žaisdamas žaidimą nesugebi įveikti lygio ar konkrečios vietos, gali pasirinkti pauzės meniu esančią pagalbos eilutę, ir stebėti, kaip tą norimą vietą įveikia pats žaidimas. Kitais žodžiais tariant, naujuose Wii žaidimuose bus integruojama sistema, galinti įveikti žaidimą už žaidėją, arba pasitarnaujanti kaip interaktyvus „video walkthrough“. Manoma, kad ši sistema taip pat bus papildyta ir intuityviais patarimais, kai žaidimas supratęs, kad žaidėjui sunku, bandys patarti jam tekstinėmis žinutėmis ar panašiai.

Nintendo tikisi, kad toks sprendimas leis mėgautis Wii konsole dar platesniam žaidėjų ratui. „Naujame Super Mario Bros. Wii, žaidėjas susidūręs su neįveikiama vieta, galės paprašyti žaidimo pažaisti už jį, o pats perimti vadeles tada, kai bus pasirengęs“, duodamas interviu leidiniui USA Today, pasakojo Shigeru Miyamoto.

Žaidėjai, be abejo, šią naujieną priima labai skirtingai. Vyrauja nuomonė, kad tai padarys daugiau žalos nei naudos, kaip pavyzdys pateikiamas ir naujasis Prince of Persia, kuris daugumai žaidėjų pasirodė per lengvas. Antra vertus… Žinodama, kad naujokams ir jaunausiems žaidėjams bus suteikta pagalba, Nintendo kaip tik galėtų pradėti kurti sudėtingesnius žaidimus. Juk pagalbos tarnyba naudotis nebūtina, tai tik galimybė.