Japonijoje „Nintendo“ pasirašė susitarimą su reklamos agentūra „Dentsu“ dėl video paslaugos sukūrimo „Wii“ konsolei šiais metais. Kaip galima tikėtis, „Wii“ savininkai su nekantrumu laukia ir žiūri, kas iš to išeis. Tuo tarpu Japonijos televizijos rimtai išsigando.

Vyresnysis „Fuju Television“, didžiausio tinklo Japonijoje, vadovas pareiškė, kad jeigu „Wii“ sugebės tapti pagrindiniu svetainės centru, tai ji taps didžiausiu televizijos prodiuserių košmaru.

Kodėl taip blogai? Tai lemia keli aspektai. Pirmiausia įsivaizduokime, kad „Wii Vote“ tyliai ir ramiai nuolat renka informaciją apie „Wii“ vartojančio žmogaus įpročius: kaip dažnai jis jungia savo konsolę į internetą, ką daro, ko ieško ir panašių dalykų.

Tuomet „Nintendo“ sudaro sutartį su reklamos agentūra, būtent su tais, kurie gali iškart pasiūlyti „Wii“ savininkams tą informaciją ir tokių pramogų, kurių jie ieško. Žinoma, nepamirštant įterpti ir reklamą.

Paprasta televizija, kuri pirmiausia turi apimti visą įmanomą vartotojų demografiją, tiesiog negali varžytis su tiksliai vartotojų poreikius žinančia paslauga. Tai reiškia, kad kuomet ji startuos kiek vėliau šiais metais, kiekvienas „Wii“ vartotojas bus potencialiai prarastas klientas televizijai, o kartu ir jos reklamos užsakovams. Jei tik „Nintendo“ viskas pasiseks…