„Pokemon“ prezidentas Tsunekazu Ishihara įspėjo vieną iš trijų kompanijos bendrasavininkių „Nintendo“, jog naujoji jos konsolė „Switch“ nesulauks sėkmės išmaniųjų telefonų laikais.

„Pasakiau „Nintendo“, kad „Switch“ nesulauks sėkmės dar prieš jos pasirodymą prekyboje, nes galvojau, kad išmaninių telefonų amžiuje niekas nenorės nešiotis žaidimų konsolės. Akivaizdu, jog klydau. Supratau, kad raktas į žaidimo sėkmę yra labai paprastas: aukščiausios kokybės programinė įranga veda į techninės įrangos pardavimus. Žaidimo stilius gali būti lankstus, jeigu programinė įranga pakankamai patraukli. Dabar ji populiari tarp ankstyvųjų pirkėjų, bet ji turėtų žengti dar vieną žingsnį idant pritrauktų platesnę auditoriją. Matau didesnį „Switch“ potencialą, bet jo nereikėtų pervertinti“, – „Pokemon“ prezidentas sakė „Bloomberg“.

Nuo kovo pradžios iki birželio pabaigos „Nintendo“ pardavė 4,7 mln. „Switch“ konsolių.

Šiuo metu kita „Pokemon Company“ bendrasavininkė, studija „Game Freak“, kuria jai „Pokemon“ vaidmenų žaidimą.  Jis turėtų debiutuoti kitais metais.

„Iki šiol žaidimai buvo kuriami vienam asmeniui, bet dabar gali grįžti namo ir žaisti su visais. Kaip mums imtis šių temų ir kaip pasirūpinti, kad jos nebūtų komplikuotos?“, – apie iššūkius, su kuriais susiduriama kuriant oficialaus pavadinimo vis dar neturintį žaidimą, pasakojo T. Ishihara.

Iš kitos pusės, anot jo, ne viskas yra taip sudėtinga.

„Kitaip negu išmanieji telefonai, „Switch“ nėra įprastai visuomet prie tinklo prijungtas žaidimų prietaisas. Taigi, iš mūsų perspektyvos, prisijungimo galimybėmis jis ne tiek daug skiriasi nuo „DS“ ar „3DS“ konsolių“, – teigė „Pokemon“ prezidentas.

Pastarosioms „Nintendo“ konsolėms pasirodę „Pokemon“ žaidimai sulaukė milžiniško pasisekimo, tačiau paskutiniais metais juos nustelbė mobiliesiems telefonams išleistas išplėstos realybės žaidimas „Pokemon Go“. Po šio studijos „Niantic“ kurto, 650 mln. kartų parsisiųsto ir 65 mln. aktyvių žaidėjų sutraukusio žaidimo pasirodymo „Pokemon Company“ grynasis pelnas šoktelėjo 26 kartus. Po jo debiuto praėjusių metų liepą „Nintendo“ akcijų vertė buvo trumpam net padvigubėjusi. Kompanijai priklauso išskirtinės teisės į visus su „Pokemon“ intelektine nuosavybe susijusius prekinius vardus.