Anot Yusuf Mehdi, „Microsoft“ atsakingas už Xbox konsolės pardavimus ir strategijas, praneša, jog per mėnesį „Xbox Live“ yra naudojamas maždaug 84 valandas per mėnesį – tai 30 proc. daugiau nei 2011 metais.

Tačiau veikla, susijusi su video žaidimais, nebesudaro jau pusės viso šio laiko, kadangi vartotojai ėmė sparčiai naudotis kitomis paslaugomis – televizija bei muzikos klausymu.

Skaičiuojama, jog vienas namų ūkis per visą mėnesį praleidžia net 150 valandų žiūrint televiziją, naudojantis Xbox Live sistema. Todėl videožaidimai tampa ne pagrindinis Xbox 360 konsolės akcentas.

„Microsoft“ sparčiai plečia paslaugų ratą, pridedant tokias skaitmenines paslaugas teikiančias kompanijas prie Xbox Live, kaip „Netflix“, „ESPN“, „Hulu“, „Vudu“ ir „YouTube“. Naujausios paslaugos, atkeliavusios į šią sistemą yra „HBO Go“, „Major League Basketball“ ir „Xfinity“. Iki dabar priskaičiuojama net 36 tokios paslaugos.

„Xbox Live“ reguliariai naudojasi apie 20 milijonų vartotojų, o iš viso buvo parduota 66 milijonai Xbox 360 konsolių.