„2D Boy“ komandos, sukūrusios „World of Goo“, vienas iš įkūrėjų Ronas Karmelas (Ron Carmel) sakė tikįs, kad būtent vartotojai yra atsakingi už mažėjančių žaidimų su „DRM“ apsaugomis skaičių.

Didelis negatyvių atsiliepimų skaičius iš fanų jau lėmė, kad „BioWare“ iš nemažai kitų didelių leidėjų atsisako šio tipo apsaugų. „BioShock“, „Spore“ ar „Riddick“ naudotos „DRM“ apsaugos sukėlė daugiau problemų, nei naudos.

„Aš visiškai manau, kad prie pasikeitusios nuomonės apie „DRM“ apsaugas labiausiai prisidėjo būtent neigiama visuomenės reakcija“, – kalbėjo Karmelas tinklalapiui „Gamasutra“. „Žaidėjai tapo gerokai garsesni, kas liečia jų problemas, negu būdavo anksčiau. Šiuo atveju tai suveikė galbūt dėl to, kad jie jau buvo įpratę siųsti muziką be didesnių apsaugos sistemų“.

Štai „Demigod“ žaidimo leidėjos „Stardock“ vadovas Bradas Vardelis (Brad Wardell) teigė, kad „Spore“ buvo paskutinis žaidimas perpildęs leidėjų kantrybę. Tiesa, jis pripažįsta, jog „Demigod“ piratavimo mąstai yra dideli, bet „DRM“ nėra išeitis. Galiausiai netgi „DRM“ apsaugoti žaidimai būna pirataujami ir finišo tiesiojoje taip darantis žmonės atsiduria netgi geresnėje padėtyje, nes jiems nereikia nuolat vargti su „DRM“, kaip originalios kopijos savininkui, teigė jis.