„Blizzard“ viceprezidentas Rob Pardo sakė, kad „Stracraft II” kūrimo darbai buvo atidedami dėl to, kad komanda daugiau dėmesio skyrė „World of Warcraft” žaidimui pastaraisiais metais.

Kūrimo darbai ties „Starcraft II“ prasidėjo dar 2003 metais, bet „Blizzard“ neanonsavo žaidimo per anksti, nes žaidimas buvo dar labai ankstyvojoje kūrimo stadijoje. „Starcraft II“ buvo netikėtai anonsuotas tik 2007 metais.

„Viena iš priežaščių, kodėl Starcraft II kūrimas buvo atidėtas yra per maža dizaino žmonių grupelė, kuri per pastaruosius metus dirbo prie World of Warcraft žaidimo“, – sakė Pardo.

„Starcraft II“ prodiuseris Chris Sigaty patvirtino, kad „WoW“ turėjo įtakos „Starcraft II“ kūrimui, nes gana nemaža dalis komandos daugiau dėmesio skyrė būtent šiam žaidimui jam pasirodžius.

Praėjus metams po „WoW“ pasirodymo, komanda sugryžo prie „Starcraft II“ kūrimo, todėl turėjo greitai paruošti tinklo režimą, kad galėtų testuoti žaidimo mechaniką ir balansą.

Jau 2006 metų pradžioje „Blizzard“ turėjo žaidžiamą „Starcraft II“ versiją, o 2007 metais ją buvo galima demonstruoti jau ir žaidėjams.

Šiuo metu „Starcraft II“ išleidimo data neskelbiama, bet manoma, kad pirmasis epizodas gali pasirodyti dar šių metų pabaigoje.