Greitai iš savo pareigų pasitrauksiantis „Sony Worldwide Studios“ prezidentas Phil Harrison ir žymusis „Fable“ žaidimo kūrėjas Peter Molyneux sutinka dėl vieno dalyko – dabartiniai konsolių valdymo pulteliai yra pernelyg sudėtingi.

Žinoma, žmonėms užaugusiems su jais šitokie pareiškimai tikriausiai pasirodytu visiška nesąmonė. Bet kartais turbūt ir jums teko stebėti sumišusių žmonių veidus, kuomet niekad žaidimų nežaidusiam į rankas yra paduodamas valdymo pultelis.

„Mes nenaudojame beveik pusės „Xbox 360“ valdymo pultelio mygtukų, – pripažino Molyneux, – paprasčiausiai dėl to, kad niekad žaidimų nematęs žmogus galėtų atsisėsti šalia patyrusio žaidėjo ir lygiai taip pat puikiai valdytų „Fable 2″ žaidimą“.

Harrison šioje vietoje buvo dar atviresnis: „Paduokite naujokui valdymų pultelį ir atrodo, lyg paduotum tikrą ginklą ar granatą su ištrauktu saugikliu“.

Na, o paties Harrison nuomone vieni iš geriausių pavyzdžių ir bandymų padaryti kuo patogesnį valdymą galėtų būti naujasis „Wiimote“ valdymo pultelis ir „iPhone“, kuris yra tiesiog intuityvus.