„Epic“ kompanija, žinoma iš tokių žaidimų kaip „Gears of War“ bei „Unreal Tournament“, sukūrė šaudyklės prototipą „iPhone“ ir „iPod Touch“ platformoms, kuris yra varomas „Unreal Engine 3“ varikliuku.

Prototipas buvo pademonstruotas trečios kartos „iPod Touch“ įrenginyje. Žaidimas veikė sklandžiai, be stabdžių ar kitų trikdžių. Valdymas vyko dviem didžiaisias pirštais vienu metu. Kairės rankos pirštas valdė judėjimą, o dešinės – ginklą, panašiai kaip analogai. Šūvis vykdomas du kart spragtelėjus per ekraną, tokia pati valdymo metodika naudojama ir „Resident Evil“ žaidime skirtame „iPhone“ ir „iPod Touch“.

„Unreal Engine 3“ paleidimas tapo įmanomas išskirtinai Open GL ES 2.0 palaikymo dėka, kuri yra įrengta trečios kartos „iPod Touch“ bei „iPhone 3GS“. Senesniuose modeliuose to nėra. Perkelto varikliuko pradinė versija buvo naudojama „Gears of War 2“ žaidime.

„Epic“ kolkas nedaro nekokių anonsų, bet žada, kad 2010-ųjų sausį parodys kažką dar labiau idomesnio. Ekspertų teigimu, trimačių šaudyklių naudojančių „Unreal Engine 3“ varikliuką pasirodymas „iPhone“ platformoje – tik laiko klausimas.