Internete nuvilnijus nepasitenkinimo bangai dėl nuotykių platformerio „Trine 3: The Artifacts of Power“ trukmės, žaidimą sukūrusi studija „Frozenbyte“ nusprendė pakomentuoti situaciją ir paaiškinti, kodėl žaidimas gavosi toks trumpas bei kiek iš tiesų kainavo jo kūrimas.

„Frozenbyte“ teigia, kad „Trine 3: The Artifacts of Power“ kūrimas jiems atsiėjo 5,4 mln. JAV dolerių, beveik tris kartus daugiau nei „Trine 2“. Iš tiesų žaidimas turėjo gautis kur kas ilgesnis, tačiau jo trukmę teko apkarpyti, nes kūrėjams paprasčiausiai pritrūko pinigų.

„Pradžioje mes turėjome kur kas ilgesnę istoriją ir buvome suplanavę daugiau lygių, tačiau to įgyvendinimui mums būtų reikėję bent trigubai daugiau pinigų, kažkur apie 15 mln. JAV dolerių, ir kad jų neturime, mes supratome per vėlai, kuomet kūrimas jau buvo pažengęs“, – aiškino „Frozenbyte“.

Nors studijai „Frozenbyte“ ir nepavyko pilnai įgyvendinti vizijos, ji neprarado ūpo ir džiaugiasi, jog jų žaidimas gali pasiūlyti 6-7 valandas žaidimo eigos.

„Trine 3: The Artifacts of Power“ gal ir nėra toks ilgas kaip tikėjomės, tačiau nepaisant to, mes juo didžiuojamės ir manome, kad nauji žaidėjai vidutiniškai su žaidimu praleis 6-7 valandas. Pastebėjome, kad kai kurie žaidėjai įveikė žaidimą per mažiau nei 3-4 valandas ir mes tai suprantame. Esame tikri, kad galima įveikti ir dar greičiau, kaip ir praeitas „Trine“ dalis bei daugybe kitų žaidimų“, – teigia studija.

Verta pabrėžti, jog žaidimo kūrimą finansavo pati „Frozenbyte“, ir tai paaiškina, kodėl studiją ištiko problemos. Jei kūrėjai būtų rinkę lėšas iš minios, kaip daro dauguma indie lygio studijų, su minėtomis problemomis greičiausiai nebūtų susidūrę ir būtų galėję sukurti tokį žaidimą, apie kokį svajojo.