Intro
Lara Kroft (Lara Croft) yra puikiai žinoma persona kekvienam nuotykinio pobūdžio žaidimais, bei gražiomis ir kiek neproporcingai dievo apdovanotomis moterimis nesibodinčiam žaidėjui :). Jau nuo pat pirmosios serijos dalies Laros nuotykiai įgavo „best selling“ statusą, bei daugybės „geimerių“ visame pasaulyje pripažinimą, tad visiškai suprantamas dalykas, kad paskatinta tokio komercinio pasisekimo, bei žaidėjų visuomenės „ratifikavimo“, Eidos nusprendė pratęsti sikvelą ir užsidirbti dar šiek tiek pinigėlių.

Tačiau gavosi taip, kad tas „šiek“ tiek, greitu laiku išaugo į krūvas milojonų JAV dolerių ir netgi dar didesnį pasaulinį pripažinimą (tiesa kiek atmiežtą prieštaringomis nuomonėmis). Apimta šiokios tokios auforijos, bei tiesiog nenorėdama paleisti savo aukso veršio, Eidos nusprendė išspausti iš serijos viską ką tik įmanoma.


Per ateinančius metus skaičiukas šalia pavadinimo keitėsi itin sparčiai ir tolygiai su didėjančia pinigų suma kūrėjų/leidėjų kišenėse. Tačiau praeitais metais pasirodęs Lara Croft Tomb Raider : The Angel Of Darkness patyrė patį tikriausią fiasko ir kiek atbaidė net prisiekusius Laros gerbėjus. Žaidimas buvo pripažintas vidutinišku, serijos vardo nevertu pusfabrikčiu, persmelktu įkyrių grafikos „bug’ų“.

Nors ir siūlantis nemažą naujų judesių bagažą, bei puikią siužetinę liniją, „angelas“ buvo tiesiog pasmerktas ir dėdėms iš Eidos, bei Core daug šlamančių tikrai neatnešė. Tiesa – aš pats The Angel Of Darkness vertinu kaip visiškai neblogą kūrinį, neabejotinai perkopiantį „vidutinybės“ ribą, kadangi nesu vienas iš tų impozantiškos grafikos apsėstų „estetų“. Man pats svarbiausias aspektas žaidime yra jo siužeto gilumas, bei įtraukiantis „geimplėjus“… na bet aš jau smarkiai nukrypau nuo temos :).

Debiutas
Norėdama reablilituotis žaidėjų ir ypač ištikimų serijos gerbėjų akyse, Eidos nusprendė išleisti septintąją Tomb Raider reinkaranciją, kuri, jų teigimu turėtų pasirodyti ketvirtąjame „fiskalinių“ metų (kurie pasibaigia 2005-ųjų birželio 30 dieną) ketvirtyje.

Tai reiškia, kad naujų Laros nuotykių galime tikėtis ne anksčiau kaip 2005-2006-aisias metais. Nors, remiantis oficialiais pranešimais – orientacinė išleidimo data bus paskelbta šių metų žiemą, tad laukti liko jau nebedaug. Tiesa – sklando gandai, kad žaidimas bus pristatytas kitų metų E3 parodoje, kuri vyks gegužės 18-20 dienomis. Netikėkite tuo, kadangi pati Eidos paneigė šiuos svaičiojimus. Belieka viltis, kad žaidimo kūrimo procesas nestovės vietoje ir dėl „introduction’o“ parodoje bus apsigalvota :).

Kūrimo procesas
Žaidimą kurs jau nebe „saviakai“ Core Design, o JAV kompanija Crystal Dynamics, padedama Toms Raider serijos generatoriaus Tobio Gardo. Kol kas, nieko konkretaus apie žaidimo „konsistenciją“ nebuvo
pranešta, tačiau, jei tikėsime Eidos, naujoji sikvelo dalis seks The Angel Of Darkness pėdomis, bet labiau akcentuos Prince Of Persia siūlomus : vikrumą, bei šaunų lygių dizainą.

Buvo užsiminta, jog Lara galės naudotis įvairiomis transporto priemonėmis, kas turėtų labai praversti tyrinėjant erdvias lokacijas (jei, žinoma, tokių išvis bus :)). Taip pat norėčiau paminėti tai, kad bus koreguojamas pačios Laros modelis (tikėkimės mūsų herojės figūra nuo to nenukentės…)

Citata
„Šiuo metu mes atliekame daugybę tyrimų, siekdami nuspręsti kokia linkme pakryps pats žaidimo „turinys“, bei jo personažai“, teigė Tobis Gardas, „Tačiau fundamentali (pamatinė) technologija jau sukurta ir mes jau dabar galime stebėti naujus, „krūtus“ Laros judesius, bei novatoriškos valdymo sistemos privalumus. Kol kas dar dar negalime konkrečiai kalbėti apie kūrybos, bei pačios frančizės kryptis. Dar per anksti tai daryti. Tačiau, kad ir kaip ten bebūtų, mes esame visiškai patenkinti tuo ką jau sukūrėme.“

Epilogas
Kagi, belieka išlikti budriems ir atidžiai sekti spaudą, o ypač Eidos, bei Crystal Dynamics pranešimus.