Leidėja „Bandai Namco“ oficialiai anonsavo septintąją „Tekken“ serijos dalį. Pranešime spaudai rašoma, kad žaidimas kuriamas „Unreal Engine 4″ varikliu ir pasirodys naujos kartos platformoms. Kokioms tiksliai – nenurodoma. Galima neabejoti, kad tarp jų bus „PlayStation 4″ ir „Xbox One“ konsolės. Asmeniniams kompiuteriams kol kas nėra pasirodęs nei vienas „Tekken“ žaidimas, tačiau nei vienas serijos atstovas dar nenaudojo tokio su šia platforma suderinamo variklio kaip „Unreal Engine 4″.

„Galia ir lankstumas reiškia, kad galime nesirūpinti atskiro variklio kūrimu ir dėti visas pastangas „Tekken 7″ pavertimui geriausiu įmanomu žaidimu. Su „Unreal Engine 4″ galime greitai pasiekti iš naujos kartos platformų laukiamo vizualinės kokybės lygio ir eiti dar toliau. „Unreal Engine 4″ ne tik galingas ir lengvas naudoti, bet ir leidžia tuojau pat perkelti „Tekken 7″ į bet kurią norimą platformą“, – pranešime spaudai cituojamas „Tekken“ serijos vykdantysis prodiuseris Katsuhiro Harada.

„Unreal Engine 4″ naudos tokie žaidimai kaip „Crackdown“, „EVE: Valkyrie“, „Fable Legends“.

Daugiau informacijos apie „Tekken 7″ bus atskleista liepos 25 dieną, San Diego „Comic-Con“ suvažiavimo metu.

„Tekken 6″ debiutavo 2007-tųjų lapkritį, bet tik žaidimų automatuose. Konsoles šeštoji „Tekken“ dalis pasiekė 2009-taisiais („Xbox 360″, „PlayStation 3″ ir „PlayStation Portable“). Parduota daugiau nei 3,5 mln. jos kopijų. „Tekken 6″ buvo pirmasis serijos žaidimas, pasirodęs ne tik „PlayStation“ konsolėms. Nepaisant to, nepavyko pagerinti ir net pasiekti ankstesnės dalies pardavimų – „Tekken 5″ pardavė maždaug 6 mln. kopijų. 2012-tųjų „Tekken Tag Tournament 2″ taip pat buvo perkamas ne taip entuziastingai kaip planuota. Tas pats nutiko ir su „Street Fighter X Tekken“, tiesa, tai jau buvo „Capcom“ projektas. Didesnio populiarumo pastaruoju metu sulaukė tik nemokama „Tekken“ versija „PlayStation 3″ konsolei – „Tekken Revolution“.