Leidėja „Ubisoft“ į „Splinter Cell: Blacklist“ dėjo daug vilčių. Buvo tikimasi, kad pirmojo studijos „Ubisoft Toronto“ žaidimo pardavimai sieks bent 5 milijonus kopijų. Praėjus mažiau nei trims mėnesiams nuo „Blacklist“ debiuto, leidėja įspėjo investuotojus, kad jo pardavimai ne tokie geri, kokių laukta. Pavyko parduoti tik 2 milijonus kopijų.

Tai maždaug tiek pat, kiek pardavė „Splinter Cell: Conviction“.

Duodamas interviu žurnalui „Official Xbox Magazine“, žaidimo animacijos režisierius Kristjanas Zadziukas aptarė „Splinter Cell“ serijos dabartį ir jos netolimą ateitį.

„Mes neturime tokios prabangos kaip „Assassin’s Creed“, kur jau yra nusistovėjusi formulė; mes vis dar evoliucionuojame“, – sakė K. Zadziukas.

„Pažvelgęs į juos pamatytum, jog nėra dviejų tokių pačių „Splinter Cell“ žaidimų. Jie visi evoliucionavo ir adaptavosi. Man tai juos paverčia labai įdomiais. Mes artėjame prie to, koks iš tikrųjų šis žaidimas turėtų būti, bet tai nebūtinai yra apie „Splinter Cell“ tapsmą 15-16 mln. parduodančiu „Call of Duty“ tipo hitu. Galbūt tai yra apie „Splinter Cell“ tapimą geriausiu „Splinter Cell“ žaidimu, kokiu jis tik gali būti“, – kalbėjo „Splinter Cell: Blacklist“ animacijos režisierius.