„Yager Development“ didžiuojasi tuo, ką nuveikė su psichologine trečio asmens šaudykle „Spec Ops: The Line“, tačiau naujos dalies neplanuoja. Penkerius metus kurtas žaidimas patyrė finansinę nesėkmę ir sukėlė didžiųjų leidėjų nepasitikėjimą nepriklausoma vokiečių studija. „Yager Development“ pasimokė, kad žaidėjai gali prašyti vieno, o pirkti visai ką kita, rašo puslapis Gamestar.

„Žmonės, besidomintys labiau intelektualiu požiūriu [į žaidimus], tikriausiai visuomet išliks mažuma. Elitu, jei taip galima pavadinti. Atsižvelgiant į sumas, kurios išleidžiamos aukščiausiai produkcijai, visuomet bus rizikinga orientuoti žaidimus į šią grupę, – sakė „Yager Development“ vykdomasis direktorius Timo Ullmannas.

Kai tapo aišku, jog  „Spec Ops: The Line“ pardavimai nepateisino lūkesčių, žaidimo prodiuseris Cory Davisas sukritikavo leidėją „2K Games“ už tai, kad ši spaudė įdiegti tinklo režimą. Tai, anot prodiuserio, neigiamai atsiliepė žaidimo kokybei ir bendram jo suvokimui. „Spec Ops: The Line“ tinklo režimą kūrė „Darkside Studios“.

Naujasis „Yager Development“ projektas bus visiškai kitoks negu „Spec Ops: The Line“. „Dreadnought“ pristatoma kaip smagi futuristinė skraidymo šaudyklė. Joje nepamatysime nei kraujo, nei lavonų, nei sudegusių moterų ir vaikų kūnų. Studija žada, kad tai bus laimingas, optimistinis žaidimas. Jį asmeniams kompiuteriams 2015-taisiais išleis neseniai susikūrusi leidėja „Grey Box“.

Kitais metais pasirodys ir „Dead Island 2″, dar vienas „Yager Development“ projektas. Pirmosios dalies autoriams „Techland“ užsiėmus su „Dying Light“, leidėja „Deep Silver“ tęsiniui pasamdė būtent šią vokiečių studiją. Lyginant su pirmtaku, „Dead Island 2″ bus ne toks niūrus, rimtas ir tamsus. Išvysime daugiau humoro. Kūrėjai tikina, jog tai neturi nieko bendro su iš „Spec Ops: The Line“ komercinės nesėkmės gautomis pamokomis.