Strategijų megėjų pas mus yra daug ir labai nedaug
informacijos buvo paskelbta musu tinklapyje apie Shogun 2 Total War. Nors naujienų apie šį žaidima ir kitus as girdėjau ir žinojau daug seniau, bet kažkaip aš patingėdavau jas pranešti, nes galvodavau, kad tai padarys kas nors už manę, bet vis niekas to nepadarydavo, tai nutariau padaryti aš. Na grįžkim prie pagrindinės temos. Tai naujas Sega kūrėjų darbas kuris tesia jau legenda tapusia Total War serija. Į kokius tik laikus Sega nebuvo nukeliavus: senovę, viduramažius, 18a, į senosios japonijos laikus, kai santykiai buvo sprendžiami ne civilizuotai, kaip yra daug maž dabar, o paprasčiausiai kardu. Taigi nauja serijos dalis vadinsis Shogun 2: Total War, ji mus nukels i laikmetį, kai Japonija buvo suskaldyta į dalis ir kiekviena dalį valdė koks nors klanas, ir visi rupesčiai buvo sprendžiami ne kaip kitaip, o tik KARDU.

Na gana tos žaidimo istorijos kolkas, o dabar pereikim prie paties svarbiausio- informacijos. Kadangi jos yra jau nemažai tai geriau as apžvelgsiu tai ka as mačiau žaidimo vaizdo medžiagoje. Pradėsiu nuo pirmo žaidimo vaizdo įrašo, kai vyksta mušis. Mūšio aplinka tiesiog nuostabi- naktis, lietus pliaupia, žaibas karts nuo karto perskrodžia dangu suteikdamas vieninteli šviesos šaltini mušio lauke, bei tankus rūkas padengia mušio lauka, taip dar labiau sumažindamas matomumą. Ir kareivius gali atskirti tik pagal jų vėliavas. Atmosfera tiesiog neitikėtina. Abi armijos išsirikiavsios viena priešais kita, kareivių buvo apie 15 burių tiek pas viena, tiek pas kita pusę.Malonu pamatyti, kad kūrėjai sugražino didingas ir įkvėpainčias kalbas generolams prieš mūšio pradžia ir taip nuteikdamas net tik kareivius, bet ir patį žaidėja. Prasidėjus mušiui iškarto pasipylė pirmas kraujas, kareivių detalumas matosi labai aukštas, kiekvienas samurajus dėvi tokius pat gremėzdiškus šarvus kaip ir tų laikų tikrovėje, kiekvienas kareivis beveik unikalus, jų judesiai yra gražus ir sklandus. Kaip ir kitose dalyse ir šioje galima bus padaryti pasalas, paslėpdami kareivius kokiam miškely ar aukštoje žolėje. kaip kurėjai žadėjo šioje dalyje AI bus kiek gudresnis ir suktesnis, jis blefuos. Tai reiškia, priešininkas gudraus, bandymas priversti pulti ten kur jam yra parankiausia, bandys išvilioti jusu geriausius karius į pasalą ir pan. Tuo isitikino PC gamer puslapio apžvalgininkas, kuriam leido išbandyti tvirtoves apgulties režimą. Aš trumpai aprašiau kas vyksta mušio lauke, o dabar jus galite visą tai pamatyti patys. Patariu žiureti geros kokybės.



Dvikovos (Duels)…
Su dvikovomis mes susidūrėme jau Empire: Total War dalyje, kaip dvikovose dalyvavo 18 a. Džentelmenai. Dvikovos buvo tikrai nuostabios. Jos buvo ir komiškos ir rimtos, bet daugiausia su juokinga pabaiga. Naujoje žaidimo dalyje taip pat susidursime su dvikovomis apie jas nieko neskelbiama, bet pagal nutekinta vaizdo įraša matosi, kad dvikovose dalyvaus samurajai ir jų kova bus tikrai ispūdinga… pažiurėkit patys.



Nužūdymai (Assassinations)
Čia aš ir vėl lenkiu galvą prieš kūrėjus. Nuostabu, kad į žaidimą jie įdeda tokius meno kūrinius, tuo Total War serija ir yra nuostabi, kad juose yra tokiu fantastiškų dalykų.
Žiūrėkite patys ir pamatykite.



Dėja apie kompanija kūrėjai dar neskuba nieko skelbti, tad apie ja aš kolkas nelabai daug žinau, tik tiek kiek matosi iš vaizdo ištrauku galiu pasakyti tik tiek, kad žemelapis nuostabus ir šio žaidimo aš tikrai laukiu. Nuo šiol aš tikrai nevėlinsiu su naujienom ir aš skelbsiu iškarto kai tik ką sužinosiu. Gero savaitalio jums ir iki susitikimo.

Totalwar.com, youtube.com, pcgamer.com, games.lt