Konkurencinė kova parduodant konsoles Japonijos rinkoje „Microsoft“ visada buvo sunkesnė nei kitose pasaulio dalyse. Nieko nuostabaus – kuomet šalis turi du tokius vietinius gamintojus kaip „Nintendo“ ir „Sony“, konkuruoti su jais negali būti lengva.
Pasinaudodami tuo, jog šiuo metu „Xbox 360“ yra vienintelė jau parduodama naujos kartos konsolė, „Microsoft“ tikisi padidinti jai skirtų japoniškų žaidimų skaičių trigubai. Šiuo metu tekančios saulės šalyje parduodami 25 skirtingi „Xbox 360“ žaidimai, dar 15 kuriama. Iki metų pabaigos jų skaičius turėtų pasiekti gana įspūdingą ribą – 80 žaidimų.
Darbo Japonijoje suaktyvėjimas siejamas su Takashi Sensui paskyrimu vadovauti „Microsoft“ padaliniui šioje šalyje. Specialistai planuojamą japoniškų žaidimų skaičiaus didinimą vertina kaip protingą strategiją išnaudojant ankstesnį konsolės pasirodymą. Jie vieningai teigia ir tai, kad kaip „Microsoft“ besistengtų, pasirodžius „Playstation 3“ ir „Revolution“ pagal pardavimus joms lygių įrenginių Japonijos rinkoje nebus.
4 Komentarai
Spyzius
ms vargsiai
Meshqis
kazhkaip xbox naujienos nesulaukia tokio demesio kaip PS3. 🙂 dar vienas irodymas, kad Lietuva PlayStation zheme. 😀
RR4
Tu teisus, tikra nesubrendėlių žemė. Arba B ir B, bananų ir bulvių respublika.
SB
Neblogas „Microsoft“ žingsnis bent kiek padidinti prekyba iki PS3 pasirodymo. Bet aišku kad pasirodžius PS3 Japonijoje jį visi pirks. „Microsoft“ nebent nugalės Amerikoje nes visigi ten Xbox tėvyne ir dar su Halo 3 žaidimu.