Rodos, kad per pastarąją parą „Double Fine“ („Psychonauts“, „Brutal Legend“, „Grim Fandango“) studijos gyvenimas apsisuko šimtu aštuoniasdešimčia laipsnių.

Prieš kelias dienas prasidėjo studijos įkūrėjo ir „Psychonauts“ dvasinio tėvo Tim‘o Schafer‘io „Twitter“ paskyros bombardavimas žinutėmis dėka „Minecraft“ kūrėjo „Notch“ (Markus Alexej Persson) kreipimosi į Schaffer‘į: „Padarykime „Psychonauts 2““ (ne paslaptis, kad po tokios „Minecraft“ sėkmės pastarasis turi pakankamą kiekį pinigų, kad vienas sukurtų biudžetą tokio tipo žaidimo kūrimui). Per mažiau nei pusę dienos Tim‘o „Twitter“ paskyra sulaukė virš 50 tūkstančių naujų sekėjų. Tokių balsingų žaidimų fanų nesitikėjo niekas, tad netrukus žaidimų spauda sužibo skambiomis antraštėmis, pradedant kotaku.com, baigiant gamesradar.com. Žinių apie tolimesnį šios istorijos vystymasį ir tikslesnės informacijos apie žaidimo kūrimo procesą nėra, tačiau faktas, kad finansinė situacija pasistumėjo, yra aiškus.

Vakar Tim‘as leidosi į dar vieną internetinį nuotykį, po savo sparnu priglaudęs senųjų „Lucas Arts“ nuotykių žaidimų kūrėją Ron‘ą Gilbert‘ą („Monkey Island“, „Maniac Mansion“), jis ryžosi pasisakyti, kad nori kurti panašaus tipo nuotykių žaidimą būtent tai publikai ir fanams, kurie užaugo su senaisiais „Lucas Arts“ žaidimais, tokiais kaip „Monkey Island“, „Day of The Tentacle“ bei „Full Throttle“. Savaime suprantama, kad tokiam, rodytųsi, kūrybiniam eksperimentui biudžeto neduotu joks gerą uoslę pinigams turintis leidėjas, tad Tim‘o akys nukrypo į žaidėjus. Startavo svetainė, kurioje paaukojęs nuo 15 iki 10000 tūkstančių dolerių padėsi kurti žaidimą. Tikslas – per 35 dienas surinkti 400 tūkstančių dolerių. Bet, pasirodo, tai buvo ne vien kelių žmonių svajonė, numatytas biudžetas greitai pasiektas ir perpildytas per vieną parą, o suma vis dar auga. Už tai Tim‘as pažadėjo lokalizavimą skirtingoms konsolėms, dokumentinį filmą apie tai, kaip buvo kuriamas žaidimas, bei aukštesnės kokybės žaidimą.

Tai puikus įrodymas, ką gali žaidėjai bei fanai. Kad ir kas benutiktų, aišku, kad šis žaidimas bus kuriamas jiems, o ne finansinei sėkmei siekti. Tobulas senosios žaidėjų kartos ir senųjų žaidimų kūrėjų ideologijos pavyzdys. Mokykitės, „EA“.