Vargu, ar veiksmo-žaidimų seriją „Yakuza“ galima vadinti populiaria ir žinoma vakaruose, tačiau, apimdama jau daugiau negu tuziną dalių, jų atnaujinimų, perleidimų ir perdirbinių, nuo 2005 m. pardavusių per 10 mln. kopijų, ji po truputį skinasi kelią ir čia.

Antai jau kitą savaitę kompiuterių žaidėjai turės puikią progą pasinerti į kriminalinį serijos pasaulį išbandydami pernai vakaruose „PlayStation 4“ išleistą jos priešistorę „Yakuza 0“, o vėliau ir tais pačiais metais jai pasirodžiusį pirmosios dalies perdirbinį „Yakuza Kiwami“.

Pasak serijos leidėjos „Sega“ Europos padalinio  viceprezidento Johno Clarko, ryškus japoniškumas yra viena jos sėkmės priežasčių.

„Mes neketiname kiekvieno „Yakuza“ žaidimo paversti atviro pasaulio „Yakuza“ žaidimu. Tas tikrai nevyksta. Mes atstovaujame japonišką intelektinę nuosavybę, japonišką vystymo strategiją, japonišką turinį, aktualų ir vakarietiškai auditorijai. Ar reikėtų ką nors keisti, ar ne, nežinau. Bet atrodo, kad serija sėkminga ir kad tai jai veikia“, – puslapiui „GamesIndustry.biz“ sakė „Sega Europe“ viceprezidentas, atsakingas už žaidimų leidybą.

Panašu, kad tai buvo ne visada. „Yakuza 3“ vakarus pasiekė mažiau pavėlavęs, bet ir šiek tiek apkarpytas – be japoniškų moterų klubų ir šalies istorijos klausimų viktorinose.