Nors „Alan Wake“ sulaukė pozityvių vertinimų ir kartu su šalutiniu tęsiniu „American Nightmare“ pardavė 4,5 mln. kopijų, o „Quantum Break“ pardavimais aplenkė „Sunset Overdrive“, „Ori and the Blind Forest“ ir „Ryse: Son of Rome“, abu šiuos didelio biudžeto trečio asmens veiksmo žaidimus finansavusi kompanija „Microsoft“ neketina tęsti nei vienos, nei kitos serijos, teigia jų kūrėjos „Remedy Entertainment“ prezidentas Tero Virtala.

Nei „Alan Wake“, nei „Quantum Break“ netapo žaidimais, dėl kurių žmonės pultų įsigyti „Xbox 360“ ir „Xbox One“ panašiai, kaip tai darė dėl „Halo“ ir „Gears of War“.

„Atsižvelgus į mūsų istoriją, „Alan Wake“ buvo tikrai įdomus, tačiau tai buvo bendras darbas su „Microsoft“. Dėl tam tikrų priežasčių, jis niekada nesulaukė tęsinio. Į „Quantum Break“, mes taip pat įdėjome daug pastangų kurdami pasaulį, veikėjus, siužetus, bet tai vis tiek buvo „Microsoft“ intelektinė nuosavybė. Jie nusprendė toliau jos nebevystyti. Jei ji būtų priklausiusi mums, būtume patys pasirinkę, kaip ją sukurti, kaip ją vystyti, kokius kūrybinius sprendimus priimti. Ir tada, galbūt vieną dieną ateityje, jei ji pasirodytų esanti sėkminga, vėl nuo mūsų priklausytų, ką toliau su ja daryti. Tai mums buvo svarbu“, – puslapiui „Gamesindustry.biz“ sakė „Remedy“ prezidentas.

Šiuo metu, pasibaigus žaidimų kūrimo sutarčiai su „Microsoft“, jo vadovaujama studija kaip tik vysto tokią naują intelektinę nuosavybę – dar vieną trečio asmens veiksmo žaidimą „Control“. „Remedy“ pristatė jį „Sony“ konferencijoje šių metų „Electronic Entertainment Expo“ parodos metu. Jį kitais metais kompiuteriams bei „Xbox One“ ir „PlayStation 4“ konsolėms išleis „505 Games“.