Vienas GamePro redaktorių, Bro Buzz kalbėjo su Nicolas Eypert, vienu iš žaidimo Red Steel kūrimo vadovų. Štai ką jam pavyko sužinoti.

Žaidimo istorija prasideda kai parastas, kolkas bevardis, amerikietis nuvyksta susipažinti su savo sužadėtinės tėvu. To susitikimo metu juos užpuola jakudzos ir vaikinas gelbėdamas savo būsimą uošvį, nepastebi, kad pagrobta jo sužadėtinė. Smarkiai sužeistas uošvis atskleidžia, kad jis vieno jakudzų klano lyderis ir, kad šitiem jakudzom reikėjo jo katanos – jo valdžios simbolio. Kadangi jis pats nebegali nieko padaryti, jis perduota ginklą į mūsų rankas ir liepia prižadėti, kad išgelbėsime jo dukrą – savo sužadėtinę. Taip veiksmas iš Amerikos persikelia į Japoniją, kur veikėjas susitinka su daug jakudzų. Tiek gerų, tiek blogų.

Taip pat buvo labai įdomiai išsireikšta apie daugelio žaidėjų režimą. Pasak Nicolas Eypert bus įmanoma žaisti keturiesi „split screen’e“, tačiau kova vyks netik ekrane. Kaip tai turėtų vykti neatskleidžiama, tačiau laukia tikrai įdomi patirtis.

Pilnas straipsnis čia.