„Gameloft“ antrąjį ketvirtį gali pasigirti išaugusiais telefoninių žaidimų pardavimais, kurie padidėjo net 15 procentų.

Pateikdama savo antrojo ketvirčio duomenis, „Gameloft“ iš tikrųjų nustebino. Kompanija pateikia, kad pardavė žaidimų už 33,6 milijonų eurų (43,6 milijonų dolerių). Tai yra net 15 procentų daugiau nei praėjusiais metais tokiu pat laikotarpiu. Praeitais metais „Gameloft“ tokiu pačiu laikotarpiu pardavė žaidimų už 29,3 milijonų eurų (38 milijonus dolerių). Sudėjus abu šių metų ketvirčius, kompanijos pardavimai išaugo 11 procentų, iki 66,6 milijonų dolerių (86,5 milijono dolerių), praeitais metais tuo pačiu metu 60,1 milijonų eurų (78,1 milijonų dolerių).

„Gameloft“ išties padėjo „Apple“, kurie pardavinėja kompanijos žaidimus savo parduotuvėje. Taipogi, tiesiog išaugo žaidimų pardavimas mobiliojo interneto erdvėje. Ką gi, galima konstatuoti, kad mobilieji žaidimai pamažu tampa tokie pat populiarus, kaip ir kompiuteriniai žaidimai.