„Prince of Persia“ žaidimo prodiuseris Ben Mattes pareiškė, kad jis buvo nustebęs kaip fanai, kūrėjai ir kritikai nenorėjo pritarti naujoms idėjoms, kurios bandė „apversti industriją aukštyn kojomis“.

Tinklalapiui „IGN.com“, jis pareiškė: „mūsų industrija iš tikrųjų turi daug didesnį apetitą panašiems dalykams, negu ji nori pati pripažinti“.

„Metų metus mes skaitėme įvairius nusiskundimus apie tęsinius ir kompanijas, kurios kepa vieną žaidimą paskui kitą pagal tas pačias formules, nė nebandydamos kurti kažką naujo ar rizikuoti su šviežiomis idėjomis. Fanai, kūrėjai ir kritikai atrodė vieningai sutarė, kad jie nori tik vieno – naujų produktų, esminių inovacijų ir panašių dalykų“, – kalbėjo jis.

„Mes bandėme atnešti naujoves į „POP“ žaidimų seriją, palikdami kelis esminius elementus, bet kartu pakeičiant visą grafiką ir kitus dalykus iš neatpažįstamai, apleidžiant kelias visur nuolat naudotas idėjas ne tik „POP“ žaidime, bet ir apskritai visuose žaidimuose. Ir mes nebuvome vieni. „EA“ šiais metais irgi bandė siūlyti naujus ir rizikingus produktus: „Mirror‘s Edge“, „Dead Space“ ir panašiai“, – sakė jis.

„Ir koks nutebimas buvo, kuomet tie patys kritikai, fanai ir kūrėjai taip mažai įvertino visus naujus dalykus, kurie bandė apversti visą žaidimų industriją aukštyn kojomis ir buvo labai rizikingi. Nežinau, aš turbūt esu idealistas, bet tikėjausi kiek daugiau palaikymo mūsų veiksmams, kuriant kažką naujo ir inovatyvaus“.