„iPhone“ mobiliojo telefono buvo tikrai laukiama. Ir nors neaišku, ar prie to labiausiai prisidėjo „iPod“ šlovė, ar „Apple“ reklamos kampanija, bet kiekviena žinia apie šį telefoną mikliai apskriedavo visą pasaulį. Nenuostabu, kad prekyboje JAV pasirodęs „iPhone“ sulaukė nemažo pirkėjų dėmesio.

Nepigus telefonas buvo taip šluojamas iš parduotuvių, kad per pirmas tris prekybos dienas „Apple“ pavyko parduoti daugiau nei 525 tūkstančius „iPhone“ mobiliųjų. Pirkėjų antplūdžio neatlaikė „AT&T“ parduotuvės – beveik visose „iPhone“ atsargos tiesiog baigėsi, tuo tarpu firminės „Apple“ parduotuvės atsilaikė ir tęsia prekybą. Visgi atsargos ne begalinės ir jose, tad „Apple“ savo interneto tinklalapyje JAV gyventojams siūlo tiesiog pagal gyvenamąją vietą pasitikrinti, kiek „iPhone“ liko artimiausioje parduotuvėje.

Neapsieita ir be problemų. Nemažai amerikiečių skundžiasi, kad sunkiai pavyksta „iPhone“ telefoną aktyvuoti. Ši procedūra atliekama naudojant „iTunes“, na o sistemą užplūdus šimtams tūkstančių laimingų „iPhone“ turėtojų ji sunkiai susidoroja su aktyvacijos užklausomis. „Apple“ šias problemas pakomentavo šitaip: „Yra nedidelis procentas pirkėjų, kuriems aktyvavimo procedūra vyksta kiek prasčiau nei tobulai“. Na, nėra ką ir pridėti.